כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נהרי במתקפה: "אצא למלחמה עבור החוק שלי"

ח"כ משולם נהרי גילה שהחוק הקרוי על שמו עומד להתבטל ביוזמת 'יש עתיד' והוא מתגייס לקרב מיגננה • "מדובר בקיפוח לשם קיפוח, מה שמנחה אותם זו שנאה לציבור החרדי"

משולם נהרי. צילום: ארכיון
משולם נהרי. צילום: ארכיון

במהלך השעות האחרונות גילה ח"כ משולם נהרי מש"ס כי חוק ההסדרים העומד להיות מאושר במהלך הימים הקרובים, כולל את ביטול החוק הקרוי על שמו - חוק נהרי.

"מבחינת לפיד, על זה יקום ויפול דבר, זה הדגל של יש עתיד, הם הניפו אותו ואין כל סיכוי לשכנע אותם לחזור בהם", אומר נהרי, ומבהיר כי הוא "הולך למלחמה". לא, הוא אינו מוכן לפרט את דרכי הפעולה ולהעניק אותם כמידע מקדים, אבל בהחלט הוא ערוך עם תוכניות מרשימות.

"מדובר בקיפוח לשם קיפוח, מה שמנחה אותם זו השנאה לציבור החרדי. לא אכפת להם אם בדרך אגב נפגעים מכך גם דתיים, חילוניים או ערבים", דברי נהרי.

נהרי סבור כי "אם מחפשים היום חוק שוויוני במלוא מובן המילה, חוק לא סקטוריאלי, זה החוק. מדובר בזכויות בסיסיות של ילדי ישראל!".

ובכלל, הוא סבור, "חוק ההסדרים בא להסדיר את עניני תקציב המדינה. פה לא מדובר בכלל בתקציב מדינה! מדובר בתקציב עירוני המופרש מכספי הארנונה של כל אזרח וכל תושב. אתה לוקח ארנונה ולא תעניק זכויות לתושב?? תארי לך שאת הרחובות בהם מתגוררים חרדים לא ינקו ולא יפנו בהם זבל, זו הרי שערוריה!".

• כשדרעי הסתדר עם לפיד, בשעתו, על ביטול הגזירות במערכת החינוך, זה לא כלל את חוק נהרי?

"כנראה שלא".

• שר החינוך שי פירון יחד עם לפיד בנושא הזה?

"בהחלט שכן. אני לא דיברתי איתו, אבל ניסו רבים וטובים, ואין עם מי לדבר. הוא מגבה את לפיד במאת האחוזים".
משולם נהרי שי פירון יאיר לפיד משרד החינוך חוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד