י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שיא מפוקפק • בורו פארק המלוכלכת ביותר בניו יורק

מחלקת התברואה של עיריית ניו-יורק טוענת: שכונת בורו פארק היא השכונה המטונפת ביותר בעיר • הפקחים הגבירו את האכיפה ודב הייקינד, המייצג את התושבים, זועם

בורו פארק. צילום: קובי הר-צבי
בורו פארק. צילום: קובי הר-צבי

חבר בית המחוקקים של ניו יורק, דב הייקינד דורש מראש העיר מייקל בלומברג, להעביר אליו את פרטי הסקר שעשתה מחלקת התברואה של ניו יורק, על פיו נקבע כי שכונת בורו פארק היא השכונה המלוכלכת ביותר בעיר.

הייקינד סיפר כי פקחי מחלקת התברואה של העריה החליטו "לסמן" את השכונה החרדית, וערכו מבדק שלפיו קבעו כי בורו פארק היא המלוכלכת מבין הרובעים, ועל כן יש להדק את אכיפת חוקי התברואה ולהגביר את הקנסות.

"נוצר מצב שפקחי מחלקת התברואה פושטים על הרחובות בשעה שתיים או שלוש בלילה ומעניקים קנסות בגובה 100 דולר על כל מי שלא ניקה את השטח שלפני ביתו או חוקים אחרים.

"זה פשוט אבסורד, תארו לעצמכם שאתם הולכים לישון ומשהו עבר ליד ביתכם והשליך קליפות או ליכלוך בפתח ביתכם, פתאום אתם מתעוררים בבקר וממהרים לנקות את השטח שבאחריותכם, ואז אתם מוצאים קנס שנרשם לכם ב-3 בלילה", אומר הייקינד וממשיך, "אני מקבל תלונות של אנשים מסכנים משפחות מרובות ילדים שבקושי גומרים את החודש, סכום כזה הוא משמעותי, ובמיוחד כשהוא ניתן ב-3 בלילה. אני דרשתי ממשרד התברואה להעביר אלי את ממצאי הסקר שערכו בשכונה, והם מסרבים".

"אני מאמין שהרחובות בגבול השכונה כדוגמת השדרה ה-8 שאינה שייכת לבורו פארק אכן נמצאה מלוכלכת. אני מכיר שכונות הרבה יותר מלוכלכות משכונת בורו פארק", אמר הייקינד ופנה לראש העיר מיכאל בלומברג בדרישה לקבל לאלתר את הקריטריונים שעל פיהם נערך הסקר

כמו כן דורש הייקינד להפסיק את מסע הקנסות ההזוי שמנהל משרד התחבורה בשכונת בורו פארק.
בורו פארק חרדים שיא עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד