כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אל תשמרו את זה בבטן

סופרב מציגה את ביו 25 – פרוביוטיקה בהרכב מתקדם להקלה על תחושת כבדות ונפיחות בבטן, ועכשיו בנראות חדשה!

אל תשמרו את זה בבטן
סופהרב צילום: יח"צ

התופעה של תחושת כבדות ונפיחות בבטן לאחר הארוחה היא נפוצה למדי, במיוחד אחרי ארוחות כבדות כמו סעודות שבת וחג. אי הנוחות הזו עלולה להיות מטרד שעשוי ללוות אותנו גם בימים שלאחר הארוחה ויתבטא בבטן נפוחה, בכאבים ובשיבושים שונים במערכת העיכול. אבל האמת היא שהמטרד הזה ממש לא חייב להיות גזרת גורל.

אחת הסיבות הקשורות בדרך כלל למצב של נפיחות בבטן היא פגיעה באוכלוסיית החיידקים הטובים שחיה במעי שלנו, המוכרים גם בשם חיידקים "פרוביוטיים". חיידקים אלה לוקחים חלק חשוב בתהליכי העיכול, מסייעים בפירוק ובספיגת חומרי מזון ואף בייצור ויטמינים. אם תופעות כמו נפיחות, גזים ואי נוחות בבטן חוזרות על עצמן בחייכם, ייתכן מאוד שאוכלוסיית החיידקים הטובים שלכם הידלדלה.

מדוע זה עלול לקרות? סיבות שונות כמו לקיחת אנטיביוטיקה, קלקול קיבה או אפילו וירוס במערכת העיכול.

החדשות הטובות הן שיש לכך פתרון יעיל וזמין: צריכת פרוביוטיקה כתוסף תזונה. נטילת תוסף פרוביוטי מספקת חיזוק חשוב לאוכלוסיית החיידקים הטובים שחיה במעי ומאפשרת להם להתמודד בצורה טובה יותר עם אתגרים כמו ארוחות כבדות ועשירות.

ביו 25 LR מבית סופרב היא פורמולה פרוביוטית ייחודית בהרכב מתקדם, להקלה על תחושת כבדות ונפיחות בבטן.

הפרוביוטיקה של סופרב מכילה 8 זני חיידקים פרוביוטיים, כולל החיידק הפוטנטי ל.רוטרי, במינון של 25 מיליארד חיידקים בכל כמוסה. החיידקים במוצר מגיעים בטכנולוגיית ציפוי ייחודית המאפשרת הגנה מקסימלית ועמידות מפני חומציות הקיבה. עמידות הכמוסות נבדקה מעבדתית בזמן ולאחר הארוחות, ועמידה בפני פרוק בדרגת חומציות 1.2 PH במשך 30 דקות לפחות. התמוססות הכמוסה לוקחת כ- 45 דקות – מה שמבטיח את הגעת הפרוביוטיקה למעי ביעילות מירבית. המוצר גם אינו מכיל רכיבים מן החי (פרווה) ולכן מתאים לצריכה גם בסמוך לארוחות בשריות, ומתאים גם לטבעונים וצמחונים ואלו הסובלים מרגישות לחלב.

ניתן להשיג בכשרות מהודרת לפסח של הרב יוסף זריצקי שליט"א, ובימות השנה בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

ויטמינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד