י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנתונים מתייצבים

נמשכת הירידה בתחלואה ובמקדם ההדבקה. עדכון יומי

על פי עדכון משרד הבריאות, גם הבוקר מקדם ההדבקה(R) ממשיך לרדת ועומד על 0.88%. אתמול נערכו 66,837 בדיקות קורונה ו15.99% מתוכם התגלו כחיוביות. במשרד הבריאות אופטימיים לאור הנתונים

נמשכת הירידה בתחלואה ובמקדם ההדבקה. עדכון יומי
בדיקה ביתית צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן הבוקר(שלישי) את נתוני תחלואת הקורונה, ונראה כי מגמת הירידה בתחלואה נמשכת. אתמול התגלו 10,689 מאומתים חדשים לנגיף, וזאת מתוך 66,837 בדיקות קורונה שנערכו.

מקדם ההדבקה(R) ממשיך גם הבוקר לרדת, ומתרחק מרף ה-1, אותו חצה לפני שבועיים. על פי העדכון עומד מקדם ההדבקה על 0.88%. כמו כן, גם אחוז הבדיקות החיוביות מוסיף לרדת, ומכלל הבדיקות שנערכו אתמול 15.99% היו חיוביות.

עוד מעדכן הבוקר משרד הבריאות כי גם הירידה בתחלואה הקשה נמשכת, על פי העדכון ישנם 245 חולי קורונה שמצבם מוגדר קשה, ומתוכם 92 מונשמים. מפרוץ המגפה לפני כשנתיים ועד עתה, נפטרו ל"ע 10,554 בני אדם מנגיף הקורונה.

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור נחמן אש אמר הבוקר בראיון לרדיו 103 "לשמחתנו העלייה שראינו בשבועיים האחרונים בתחלואת הקורונה - נבלמה ואנחנו חוזרים לרדת", עוד אמר כי אפשר לחיות לצד הקורונה ללא בדיקות ומסיכות "מתישהו נצטרך לקבל את ההחלטות האלו, זה עדיין מוקדם".

עדכון קורונה יומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד