י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בעל החנות נאשם: זייף העתקי חשבוניות

בעל חנות לכלי בית מרמת גן מואשם כי זייף העתקי חשבוניות על מנת להפחית את חבות המע"מ שלו בכ-200 אלף שקלים

בעל החנות נאשם: זייף העתקי חשבוניות
אילוסטרציה צילום: pixabay

כתב אישום הוגש באחרונה לבית משפט השלום ברחובות כנגד אהוד ברונפמן מרמת גן, החשוד כי בהיותו מפעיל של חנות כלי בית של המותג "נעמן", הגיש וניהל דו"חות כוזבים וזייף העתקי חשבוניות, על מנת להתחמק מתשלום מע"מ בסכום כולל של כ-200 אלף ש"ח.

על פי כתב האישום, ברונפמן ניהל את החנות באמצעות עוסק מורשה שהיה רשום על שם בנו. בשנים 2015 - 2019, הנפיק 53 חשבוניות מס לחברת נעמן גרופ, בסכום כולל של כ-2.6 מיליון ש"ח, אשר המע"מ הנובע מהן הינו 390,200 ש"ח. לאחר מכן זייף הנאשם, על פי כתב האישום, את העתקי החשבוניות באופן שהקטין את סכומי העסקאות שהופיעו בהן לסכום כולל של כ-1.3 מיליון ש"ח, אשר המע"מ הנובע מהם הינו 191,762 ש"ח.

עוד מואשם ברונפמן, כי העביר את העתקי החשבוניות המזויפים למנהל החשבונות של העסק, לצורך רישומן בספרי הנהלת החשבונות של העסק ודיווחן בדו"חות התקופתיים למע"מ. כמו כן, מואשם ברונפמן בכך שהגיש למע"מ 24 דו"חות תקופתיים כוזבים, שכללו את נתוני החשבוניות המזויפות, וזאת על מנת לצמצם את חבות המע"מ שלו בסכום כולל של 198,438 ש"ח.

כתב האישום הוגש על ידי עו"ד מרלן אלוהאב ומתייחס לתיק חקר של מע"מ רחובות. יצוין כי בספטמבר 2021 הורשע הנאשם בעבירות דומות, שבוצעו בשנים 2008 – 2015, ונגזרו עליו 14 חודשי מאסר בפועל.

העלמת מס כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד