י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ללא משען ומשענת

האלמנה הצעירה בפוסט מצמרר: "בתוך תוכי אני מרוסקת לחלוטין"

אלמנה צעירה שנותרה לבדה עם תשעה ילדים רכים יוצאת בפוסט קורע לב בו היא מתארת את מצבה הקשה • "אין לי כיצד לדאוג לילדיי. אני שבורה ורמוסה. חייב בדירה קטנה ללא משען וללא משענת"

האלמנה הצעירה בפוסט מצמרר: "בתוך תוכי אני מרוסקת לחלוטין"
הרב צוקרמן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

לפני שנתיים ויותר עולמה החשיך. בעלה היקר הסתלק לשמי מעלה, מותיר אותה כאן עם תשעה יתומים שבורים ורצוצים. כעת, רגע לפני שהיא קורסת אל תהומות היגון, היא פונה אל הלב שלכם, אל הרגש שלכם, במטרה שעזרו לה לצאת מהקושי. במכתב מרגש עד דמעות היא מתארת את מצבה הקשה ומתחננת בשבר לעזרה.

לחצו כאן וסייעו לאלמנה הצעירה>>>

וכך כותבת האלמנה חנה צוקרמן: "אני צעירה לימים, כזו שלא חלמה לעולם שאגיע למצב נוראי שכזה. לפני כשנתיים חרב עליי עולמי, בעלי הצדיק, בעלי האהוב עבר דום לב והסתלק לעולם שכולו טוב. היה זה עוד בוקר סתמי, בוקר בו רצתי להכין סנדוויצ’ים לילדים, הבוקר בו התפללתי שהילדים המתוקים שלנו יהנו בחיידר".

"בעלי חזר מתפילת השחרית, שמחתי לראותו, הפטרתי לעברו: בוקר טוב. והוא בחיך מאוזן לאוזן ביקש לנוח מעט במיטה. עשרים דקות לאחר מכן הבנתי שמשהו לא בסדר. הזעקתי את כוחות ההצלה שהגיעו במהירות למקום, הם מיד החלו לעשות פעולות החייאה, אך לבסוף לא נותר אלא לקבוע את פטירתו. בעלי היקר איננו".

"זוהי תחושה שאני לא מאחלת לטף אחת בעולם. תחושה נוראית וכואבת. תחושת פחד וחוסר אונים. אני נמצאת כעת במצב קשה מנשוא. אני ממש לבד, ללא משען וללא משענת. אני מגדלת את תשעת ילדיי האהובים באהבה ובשמחה, אך בתוך תוכי אני מרוסקת לחלוטין".

"עוד לא עכלתי שבעלי איננו, וביותר עוד לא הצלחתי לתפקד כראוי. אני שבורה ורמוסה, חייה בדירה קטנה עם תשעת ילדיי. אין לי כיצד לפרנס אותם, אין לי כיצד לדאוג להם. המצב בבית נורא ואיום, דבר שלא הותיר לי ברירה אלא לפנות אל הלב שלכם, אל הרגש שלכם".

"תנסו לעזור לי מעט, כן, לי. אלמנה שבורה וצעירה, שכל עולמה נעצר בבת אחת. תנסו לסייע לי דווקא כעת בערב פסח בכדי שאוכל להמשיך ולשרוד את הקושי הנורא הזה. קושי שכל בוקר אין לי מושג כיצד אצלח את היום שמגיע. עשו זאת כעת ותשמחו את ליבי. תרמו כעת ותצילו את עוללי הזועקים ללחם. תודה רבה".

לחצו כאן וסייעו לאלמנה הצעירה>>>

קופת העיר אלמנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד