י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מתקפת סייבר

האקרים פרסמו נתונים אישיים של 120,000 חיילים רוסים שנלחמים באוקראינה

קבוצת האקרים 'אנונימוס' טענה כי פרסמה 'נתונים אישיים של 120,000 חיילים רוסים שנלחמים באוקראינה'. הכוללים שמות, תאריכי לידה, כתובות בית ומספרי דרכונים

האקרים פרסמו נתונים אישיים של 120,000 חיילים רוסים שנלחמים באוקראינה
אילוסטרציה צילום: unsplash

קבוצת הפריצה 'אנונימוס' טענה כי פרסמה 'נתונים אישיים של 120,000 חיילים רוסים שנלחמים באוקראינה'. הקבוצה הכריזה על מלחמת סייבר נגד ממשלת רוסיה, מספר ימים לאחר שהחלה פלישת פוטין לאוקראינה.

'אנונימוס' הודיעה אתמול (שני) כי המתקפה האחרונה שלה, כללה הדלפה של הפרטים האישיים של הצבא. הפרטים הללו כוללים תאריכי לידה, שמות, כתובות בית ומספרי דרכונים. כך דווח אתר The Sun.

הקבוצה פרסמה: "כל החיילים המשתתפים בפלישה לאוקראינה צריכים להיות כפופים לבית דין לפשעי מלחמה, הודעה מוקלטת נשלחה לנשיא פוטין הכוללת סרטונים ותמונות של הפלישה מכלי חדשות שונים, מספר ימים לאחר תחילת המלחמה, כך דיווח אתר Unilad. בצילומים אמר דובר הקבוצה. "זאת הודעה לוולדימיר פוטין, מאת אנונימוס, מר פוטין. הפלישה המתמשכת לאוקראינה הראתה שלמשטרך אין כבוד לזכויות אדם או להגדרה עצמית של שכניך".

אנונימוס הציגו את פוטין כמי שמסית לאלימות: "חברי אנונימוס הכריזו על מלחמת סייבר נגד המשטר התוקפני שלכם, בקרוב תחושו את זעמם המלא של ההאקרים בעולם".

בשבוע הראשון של המלחמה בלבד, הקבוצה טענה כי פרצה בהצלחה ליותר מ-300 אתרים רוסיים, תוך שהיא מציעה לחיילים להיכנע ולמסור את הטנקים שלהם. שבוע לאחר שפרצו לכאורה לסוכנות החלל של פוטין, אנונימוס פרצו לטלוויזיה הממלכתית הרוסית.

ב-31 במרץ, אנונימוס טענה כי פרצה 62,000 אימיילים מקבוצת Marathon, חברת השקעות רוסית בבעלות אלכסנדר וינוקורוב, שנמצאת כעת תחת סנקציות של האיחוד האירופי. הקבוצה אמרה כי הפריצה תימשך עד שרוסיה תפסיק את התוקפנות שלה.

מלחמת אוקראינה רוסיה האקרים מתקפת האקרים ולדמיר פוטין חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד