כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
עוררה סערה ציבורית

הישראלית שנידונה למוות סירבה להכניס חיילים למסעדה בחיפה

תושבת חיפה שנגזר עליה עונש מוות באיחוד האמירויות בעקבות סחר בסמים, הייתה אחת מהבעלים של מסעדה חיפאית שעוררה סערה לאחר שלא איפשרה לחיילים להיכנס למקום 

הישראלית שנידונה למוות סירבה להכניס חיילים למסעדה בחיפה
נופיה המרהיבים של דובאי צילום: שוקי לרר

תושבת חיפה בת 43, שנעצרה באיחוד האמירויות לפני שנה כשברשותה חצי קילוגרם קוקאין ונידונה למוות, היתה אחת מהבעלים של מסעדת "אזאד" בחיפה שעוררה סערה לאחר שלא איפשרה לחיילים לובשי מדים להיכנס למקום. התקרית, שנחשפה ב-mynet, עוררה סערה ציבורית, וזמן קצר אחריה התברר כי למסעדה אין רישיון עסק – והיא נסגרה.

בית משפט באיחוד האמירויות גזר עונש מוות על תושבת חיפה בת 43, שנעצרה במדינה לפני שנה כשברשותה חצי קילוגרם קוקאין. מדובר באישה בעלת סטודיו לצילום, שנעצרה בחודש מרץ 2021 כשבוע לאחר שהגיעה לדובאי בעקבות הזמנה שקיבלה ממכר פלסטיני לצורך עבודה. בחיפוש בדירה שתואמה לה מבעוד מועד נמצאו הסמים, שלטענתה אינם שייכים לה. כך דווח אתר 'חדשות חיפה והקריות'

עד היום הוחזקה הישראלית במעצר באמירויות ויוצגה על ידי עורך דין מקומי, שכעת ערער על העונש בניסיון להמירו למאסר ממושך. במשרד החוץ הישראלי אישרו את הפרטים ומסרו: “המקרה מוכר ואנו מטפלים בו באמצעות המחלקה לישראלים בחו”ל והנציגויות באמירויות”. מדובר בערבייה ישראלית שנעצרה ב-17 במרץ אשתקד, וטענה כי הסמים כלל לא שלה. עורך דינה המקומי צפוי להגיש ערעור, אך ככל הידוע במקרים רבים גזרי דין מוות אינם ממומשים, ומומרים בעונש מאסר כבד.

כזכור לאחר 'הסכמי אברהם' ופתיחת השמיים לתעופה ישירה בין ישראל לאיחוד האמירויות, גורמים עבריינים רבים ניצלו את הפרצה וניסו להבריח חומרים אסורים למדינה בה מדיניות האכיפה מהחמורות בעולם, רק לפני כחצי שנה נעצר ישראלי בחשד להברחה הגדולה ביותר בדובאי, בהודעה של משטרת דובאי נאמר כי המשטרה "סיכלה לאחרונה מזימה של כנופיית פשע בינלאומית" מאורגנת שניסתה להבריח 123 קילוגרם של סם מסוכן לדובאי על ידי הסתרת הסם בתחתית מכולה על ספינת קירור שהגיעה ממדינה אסייתית.

איחוד האמירויות עונש מוות ישראלית חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד