כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שומרי אמונים אשדוד רכשו את השטיבלאך 'קהל חסידים'

החסידות השלימה את העסקה, והעבירה לרשותה את בית המדרש 'קהל חסידים', שייקרא על שמו של האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל, ויעמוד תחת נשיאות בנו - האדמו"ר מאשדוד

האדמו"ר משומרי אמונים אשדוד.
האדמו"ר משומרי אמונים אשדוד.

בית הדין באשדוד החליט אמש (ד) באופן סופי כי חסידות שומרי אמונים - אשדוד תקבל את השטח של בית המדרש 'קהל חסידים' ברובע ז' בעיר, מה שמכונה ה'זכרון משה' של אשדוד.

מדובר בעסקה גדולה - רכישת השטיבלאך של 'קהל חסידים', זאת לאחר מאבק שניהלו גבאים קודמים שניסו למנוע את קניית השטח והעברתו לבעלותם של מוסדות שומרי אמונים.

ואכן, מרכז השטיבלאך הגדול באשדוד יקרא מהיום בשם 'מרכז תפילות אברהם חיים' על שם האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל בעל ה'חוקי חיים' שנפטר בשנה האחרונה, ויעמוד תחת נשיאות בנו האדמו"ר - שלאחר פטירת אביו עבר להתגורר בעיר,

בקרב תושבי אשדוד נרשמה שמחה על קבלת השטח, ובהנהלת המוסדות מתכננים לקיים הנחת אבן פינה להקמת בנין בית מדרש חדש ומקווה שייבנו על שטח 'קהל חסידים'.

במשך התקופה בה עבר האדמו"ר רבי גדליה משה ראטה משומרי אמונים אשדוד להתגורר בעיר, הוא קנה לעצמו מעריצים ואוהדים מקרב תושביה, ובית מדרשו הזמני ברחוב רבי מאיר בעל הנס שוקק חיים בטישים ובתפילות.
שומרי אמונים אשדוד קהל חסידים רכישה בית דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד