י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תערוכת כרזות בנושא "בטיחות בדרכים בגובה העיניים"

עמותת "אור ירוק" בשיתוף אגודת המעצבים הגרפיים משיקים בקניון עזריאלי: תערוכת כרזות בנושא "בטיחות בדרכים בגובה העיניים"

השלט הזוכה
השלט הזוכה

במסגרת שיתוף פעולה בין עמותת אור ירוק לקניוני עזריאלי תארח גלריית החלונות בקניון עזריאלי בתל אביב תערוכת כרזות בנושא "בטיחות בדרכים בגובה העיניים" יוזמה של אור ירוק ואגודת המעצבים הגרפיים. השקת התערוכה תיערך ביום 6.6.13 בשעה 18:00 והיא תוצג בגלריה, הנמצאת בקומה השלישית בקניון, עד ליום 31.6.13.

העבודות בתערוכה הינן פרי יצירתם של סטודנטים לצילום ותקשורת חזותית ממכללות אקדמאיות, ושל מעצבים גרפיים שהשתתפו בתחרות "על הדרך", העוסקת בעולם התוכן של בטיחות בדרכים. עבודותיהם של היוצרים מתמקדות בנושאים הקשורים לבטיחות בדרכים כמו מהירות, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, חגירת חגורות בטיחות ועוד.

חברות נוספות שנרתמו לפרויקט והעניקו חסות הן אדובי ישראל, מסטר פונט ו HP.

לתחרות הוגשו כ-200 עבודות צילום וגרפיקה, מתוכן נבחרו 40 שעמדו בקריטריונים של השופטים, אשר בחנו את העבודות הן מבחינת ערכן האומנותי והן מההיבט של איכות החיבור לנושא הבטיחות בדרכים.

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "זוהי הפעם החמישית שעמותת אור ירוק מקיימת את תחרות הכרזות בהצלחה רבה. אנו מקיימים את התערוכה כחלק מפעילויות רבות שמבצעת העמותה בתוך הקהילה. אנו מאמינים, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים ולערך העליון – הצלת חיים. שיתוף הפעולה של אור ירוק עם קניוני עזריאלי מהווה מהלך חשוב, באמצעותו ייחשפו מדי יום מאות אלפי מבקרי הקניונים של הקבוצה לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים".
עזריאלי אור ירוק פעילות כרזות תחרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד