כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"נשך אותי, הייתי בהלם"

סוף מרגש: הכלה שביטלה את החתונה נישאה מחדש

כלה שהותקפה וננשכה ע"י כלב אמסטף אולצה לבטל את חתונתה בגין הפציעות שחוותה | האירוע הקשה הסתיים בסוף טוב כשלפני כמה ימים נישאה הכלה במזל טוב

סוף מרגש: הכלה שביטלה את החתונה נישאה מחדש
אילוסטרציה צילום: Chen Leopold/Flash 90

סוף טוב לכלה שננשכה: התקופה שלפני החתונה היא אולי המרגשת ביותר. מרבית התכנונים כבר נעשו, האירוע מתחיל לקרום עור וגידים, ופרפרים של התרגשות מלווים את הזוג הצעיר לקראת אחד הרגעים החשובים בחייהם.

עבור י', תושבת אזור חיפה בשנות ה-20 לחייה, הדברים נראו קצת אחרת כשנאלצה לבטל את חתונתה שבועות ספורים לפני מועדה. הסיבה? כלב כבן שנתיים מסוג אמסטף, תקף אותה ונשך אותה באזור הפנים ובקרקפת.

"פתאום הוא פשוט תפס לי את הראש ונשך אותי הייתי בהלם" שחזרה הכלה את מה שארע, "אני לא זוכרת הרבה מהסיטואציה. רק דם, ציפורניים שנשברו. איכשהו השתחררתי והזמנתי אמבולנס".

כשהגיעה י' לרמב"ם, היא טופלה על ידי צוות המחלקה לכירורגיה פלסטית, אשר חיטאו את פצעיה, תפרו את החתכים והשאירו אותה להמשך השגחה. "החתכים בפניה ובראשה של הצעירה היו אמנם עמוקים, אבל לא הצריכו ניתוח או טיפול נוסף מעבר לתפרים", הסביר פרופ' אסף זלצר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ברמב"ם, יחד עם זאת אמר הפרופסור כי חשוב להבין שמדובר באירוע שיכול היה להסתיים אחרת ומעבר לפצעים שנראים לעין, תקרית כזו יש לה גם השלכות על הנפש".

אולם, למרות האירוע הלא פשוט, הסוף הסתיים בטוב ב"ה. בתום תקופת החלמה של מספר שבועות, לפני ימים אחדים עמדה י' מתחת לחופה ונישאה לבן זוגה: "הפצעים לא החלימו לחלוטין, אבל הכל נראה הרבה יותר טוב והגיע הזמן לקיים את החתונה", היא מסכמת, "אני לא אשכח את הסיפור הזה כל כך מהר. אני לא מסוגלת להתקרב יותר לכלבים. לא קטנים ובטח שלא גדולים. מזל שהסתיים כך". סיכמה הכלה הטרייה שנישאה במזל טוב.

 

כלב תקיפה כלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד