א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תקיפה אכזרית

משפחת היהודי שנהרג קוראת לפתוח מחדש בחקירת מותו

משפחתו של ג'רמי כהן, צעיר יהודי שנהרג בצרפת על ידי כנופייה אנטישמית, אמרה כי ראיות חדשות מטילות ספק בגרסת הרשויות לאירועים

משפחת היהודי שנהרג קוראת לפתוח מחדש בחקירת מותו
ג'רמי כהן נרצח על ידי אנטישמיים צילום: באדיבות המצלם

משפחתו של צעיר יהודי-צרפתי שנהרג מפגיעת חשמלית בפרברי פריז בצרפת, דרשה מהמשטרה לפתוח מחדש את חקירת מותו על רקע הטענות שהוא נמלט מהתקפה אנטישמית. ג'רמי כהן נדרס בפרבר בוביני של פריז בפברואר. אך המוות דווח כתאונה באותה עת.

אבל בסרטון שעלה ברשתות החברתיות, הוא נראה נדחף על ידי קבוצת צעירים ברחוב שניות ספורות לפני מותו. התיעוד המזעזע מראה אותו ממהר להתרחק מהתוקפים, ואז נפגע מהחשמלית שהתקרבה אותה הוא לא ראה. על פי המשפחה הוא חבש כיפה בזמן התקיפה.

אחיו של הקורבן, רפאל כהן, אמר לתחנת "רדיו שלום" היהודית הצרפתית: "המשטרה אמרה לנו שהם סגרו את החקירה כי אין להם מידע נוסף והמצלמות לא סיפקו צילומים ברורים".

המשפחה נאלצה לבקש מעדים בשכונה לשלוח אליהם תיעודים. אחד התושבים נתן למשפחה את הסרטון המראה את התקיפה, בעוד שכנים אחרים סיפקו עדות.

רפאל כהן קרא לחוקרים לעבוד עם המשפחה: "אנו מבקשים עזרה כדי לשפוך אור על המקרה הזה. אנחנו רוצים לעבוד איתכם כדי שנוכל לגלות את האמת". אביו של הקורבן, ג'רלד כהן, אמר: "למה המשפחה היא זו שצריכה להביא את הראיות לחוקרי המשטרה? "אם לא היינו עושים את זה לא היינו יודעים את האמת. אנחנו רוצים צדק עבור הבן שלנו ג'רמי".

מלשכת נשיא צרפת שוחחו בטלפון עם האם, ולאחר מכן עם אביו של הקורבן, "כדי לשלוח להם הודעת ניחומים, ולהודיע ​​להם כי בכל הנוגע לחקירה, יופעלו כל אמצעי החקירה. כדי לזהות את מבצעי התקיפה הזו ולשפוך אור על המקרה הזה". כך נמסר מהארמון האליזה ביום שלישי.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' ביום רביעי ה-16 בפברואר, מעט אחרי השעה 20:00, חצה צעיר יהודי בבוביני בפרבר של פריז בריצה את פסי הרכבת ונפגע מהחשמלית. כמה שניות לפני הטרגדיה הוא הוכה על ידי צעירים אנטישמיים. הוא נפטר מפצעיו זמן קצר לאחר חצות בבית החולים. התקשורת בתחילה דיווחה את האירוע כתאונה רגילה, אך המשפחה החלה בחיפושים אחר תיעודים, וגילתה כי התאונה אירעה כתוצאה מתקיפה אנטישמית.

רצח ג'רמי כהן אנטישמיות בצרפת רצח בצרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד