כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תשעה חודשים של מלוכה

ראש הישיבה על פרישת סילמן: "פעמי משיח; בדיוק כמו בגמרא"

ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז הגיב הבוקר לפרישה של עידית סילמן וציטט את דברי הגמרא המרמזים לביאת המשיח: "ממשלה זו הוקמה בד' תמוז" אמר הרב, "ותשעה חודשים אחר כך נראה שהיא נופלת, נותר רק לחכות לבן דוד" | גם תלמידו ח"כ קרעי הגיב באופן דומה: "ואז הגיעה עידית סילמן = 684"

ראש הישיבה על פרישת סילמן: "פעמי משיח; בדיוק כמו בגמרא"
הגאון רבי מאיר מאזוז צילום: שוקי לרר

ראש ישיבה כסא רחמים הגאון הרב מאיר מאזוז, הגיב הבוקר לפרישה של סילמן מהקואליציה והזעזועים הפוליטיים שככל הנראה יביאו לבחירות ואמר כי הוא רואה בזה סימנים וזמן מסוגל לפעמי משיח.

ראש הישיבה ציטט את דברי הגמרא: "בסנהדרין צ"ח ע"ב "אמר רב אין בן דוד בא עד שתתפשט מלכות הרשעה על ישראל תשעה חודשים שנאמר לכן יתנם עד עת יולדה, וביומא דף י' ע"א אמר רב יהודה אמר רב, אין בן דוד בא עד שתפשוט מלכות רומי הרשעה בכל העולם כולו תשעה חודשים".

הרב ציין כי "ממשלה זו הוקמה בד' תמוז ותשעה חודשים (אדר א וב נחשב כאחד) וכיום נראה שהיא נופלת נותר רק לחכות לבן דוד".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד, תלמידו של הרב מאזוז וממקורבי נתניהו הגיב באופן דומה על פרישת סילמן: "‏בנימין נתניהו = 683. הייתה חסרה רק אצבע אחת כדי שממשלת ההונאה האנטי יהודית והאנטי ציונית תיפול. ואז הגיעה עידית סילמן = 684. מברך אותה על האומץ ועל הגאווה היהודית. והיא זקוקה להרבה אומץ מול הטינופת שתישפך עליה משמאל בקרוב. באיחור קל, אבל הבינה ש"לעת כזאת הגעת למלכות".

הרב מאיר מאזוז עידית סילמן פרישה מהקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד