ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בשל המצב הביטחוני

בליווי משטרה: כך נערכה הסגולה בציון ר' חנינא בן דוסא

השבוע קיבלו ראשי 'חנינא בני' שיחת טלפון מיחידת המודיעין של משטרת ישראל ובמהלכה נמסר שבימים אלו מוטב שלא להיכנס לכפר עראבה לתפילה הקבועה # בהוראת הגרמ"ש אדלשטיין הוחלט שסדר הלימוד והתפילה יתקיימו ביישוב היהודי הסמוך, אבטליון, סמוך ונראה לציונו של רבי חנינא בן דוסא • רק אברך אחד המהווה שליח של מניין האברכים ושל התורמים, הגיע למערת הקבר בליווי ניידת משטרה ואבטחה צמודה

בליווי משטרה: כך נערכה הסגולה בציון ר' חנינא בן דוסא
ציון ר' חנינא בן דוסא צילום: יח"צ

בשל המצב הביטחוני: סדר הלימוד והתפילה הקבועים המתקיימים מידי ליל שישי בחצות הלילה על ציונו של התנא הקד' רבי חנינא בן דוסא זיע"א, לקיום הסגולה הבדוקה והידועה שבכוחה לחולל ישועות למעלה מדרך הטבע, הועתק בשבוע האחרון מהמיקום הקבוע במערת הקבר בכפר עראבה שבגליל אל היישוב היהודי אבטליון.

בארגון 'חנינא בני' מספרים כי השבוע קיבלו ראשי הארגון שיחת טלפון מיחידת המודיעין של משטרת ישראל ובמהלכה נמסר שבימים אלו מוטב שלא להיכנס אל הכפר עראבה לתפילה הקבועה.

בהתייעצות עם  הגרמ"ש אדלשטיין המכוון את פעילות הארגון מיום הקמתו, הוחלט כי החיוב של 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם' גובר על הכל, ועל כן סדר הלימוד והתפילה הקבועים יתקיימו ביישוב היהודי הסמוך, אבטליון, במקום סמוך ונראה לציונו של רבי חנינא בן דוסא.

בתיאום עם כוחות הביטחון, הורשה להיכנס אברך אחד, שהיה שלוחם של מניין האברכים. בליווי של ניידת משטרתית ואבטחה צמודה, נסע האברך במסירות נפש אל הציון, והזכיר על הקבר את שמותיהם של אלו שלקחו על עצמם לקיים את הסגולה, כאשר מניין האברכים משתתף איתו מרחוק בסדר הלימוד והתפילה ובכך היה האברך השליח גם של מניין האברכים.

בארגון 'חנינא בני' מציינים כי מתוך אחריות לפונים הרבים שרוצים להצטרף לסגולה, בתקופה הקרובה, עד שיחזור לשרור השקט בארץ ישראל, סדרי הלימוד והתפילה לקיום הסגולה, יתקיימו באופן הזה, בכדי שלא לוותר אפי' לשבוע אחד על קיום הסגולה, שפועלת ישועות מעל לדרך הטבע.

בתוך כך, השבוע התקבל במוקד של חנינא בני סיפור פלאי נוסף: אחד התורמים הקבועים שחתם בשעתו על הוראת קבע לתרומות למשפחות הנצרכות ולהשתתפות בתפילה, ביקש מהאברכים המקיימים את הסגולה על מערת הציון כי יזכירו את שמותיהם של שני בניו הגדולים שכבר הגיעו מזמן לגיל השידוכים אך זיווגם מתעכב. אלא שבימים האחרונים, התקשר האבא למוקד וביקש שימחקו את השמות של שני בניו הגדולים ובמקום זאת יזכירו את שמותיהם של שני בניו הקטנים יותר, משום ששני הבנים הגדולים באו בברית האירוסים בפרק זמן קצר וסמוך זה לזה. ומאחר וזכה לראות ישועה למעלה מדרך הטבע, הוא מבקש לספר את סיפורו ע"מ שיגיע לידיעת הרבים שידעו מהי כוחה של תפילה.

מארגון 'חנינא בני' נמסר כי בימים אלו מתקיימת היערכות גדולה לקראת חג הפסח לחלוקת מצות מצווה שנאפו בחבורה של הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א וכן מיץ ענבים טבעי עבור ד' כסות כשנעשה מאמץ מיוחד לכבד את עמלי התורה ברמה הגבוהה ביותר.


סגולה רבי מרדכי שמואל אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד