י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במבצע מיוחד

"משטובה": המשטרה תפסה עשרות רכבים שאסורים בשימוש

43 כלי רכב אשר הורדו לפירוק "משטובה" ומשמשים את הפלסטינים בכבישי יהודה ושומרון, נתפסו ע"י המשטרה במבצע שנערך באזור גוש עציון

"משטובה": המשטרה תפסה עשרות רכבים שאסורים בשימוש
הרכבים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

תופעת השימוש בכלי רכב שהורדו מהכביש, משפיעה רבות על משתמשי הדרך בכבישי יהודה ושומרון. הנהיגה בכלי רכב אלו מסכנת בצורה ממשית את משתמשי הדרך.

אמש (שלישי), יצאו כוחות המשטרה יחד עם כוחות מג"ב וכוחות צה"ל עציון למבצע במרחב הכפרי של גוש עציון. היעד המרכזי של המבצע, תפיסת כלי רכב אשר הורדו לפירוק המכונים משטובה ומשמשים את הפלסטינים בכבישי יהודה ושומרון.

מטרת המבצע, צמצום היקף התופעה, הרתעה והעברת מסר כי השימוש בכלי רכב אלו אסור ומסוכן, הן לנוסעים ברכב והן למשתמשי הדרך. במהלך המבצע נתפסו 43 כלי רכב שהועמסו על גררים ונלקחו למגרש המשטרתי עד לגריטתם.

מבצע זה מצטרף למבצעים נוספים שהתקיימו בחודש האחרון בכלל רחבי יהודה ושומרון כחלק מהיעד המחוזי שנקבע ע"י מפקד המחוז ניצב עוזי לוי לשנת העבודה 2022, במסגרתו כבר נתפסו מאות כלי רכב אשר מועברים לגריטה.

שוטרי המחוז ימשיכו לפעול לאורך כל השנה בפעילות אכיפה אינטנסיבית במטרה לצמצם את השימוש בכלי רכב אלו בשטחי יהודה ושומרון.

המשטרה שבה ומדגישה כי נסיעה בכלי רכב שהורד לפירוק או שנאסר עליו שימוש- אסורה ומנוגדת לחוק. הנוהג ברכב מסוג זה צפוי לענישה. המשטרה תמשיך לפעול לשינוי תרבות הנהיגה, תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים.

פירוק משטרת ישראל גוש עציון יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד