כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המשאית התנגשה

לא נתן זכות קדימה - וגרם למותו של הנוסע לצדו

לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד רועי יוסף (27) מתל אביב בגין גרימת מוות ברשלנות של יוסף חיים שלום ז"ל בתאונת דרכים קטלנית בצומת רעים

לא נתן זכות קדימה - וגרם למותו של הנוסע לצדו
תאונת דרכים, ארכיון צילום: דוברות מד"א

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד רועי יוסף (27) מתל אביב בגין גרימת מוות ברשלנות של יוסף חיים שלום ז"ל בתאונת דרכים קטלנית בצומת רעים.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ואדים סיגל, הנאשם נהג בתאריך 28.2.21 בכביש 232 ממזרח למערב, כשלצידו במושב הנוסע הקדמי המנוח. תוך כדי הנסיעה, הגיע הנאשם עם רכבו לצומת רעים שבו התכוון לפנות שמאלה.

במהלך הפנייה, הנאשם לא נתן זכות קדימה למשאית שהתקרבה אל הצומת תוך נסיעה בנתיב הנגדי, נהג המשאית ניסה למנוע את ההתנגשות והסיט את המשאית ימינה, אך למרות זאת המשאית פגעה בעוצמה ברכבו של הנאשם. כתוצאה מהתאונה, המנוח מצא את מותו המיידי.

בכתב האישום צוין, כי התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותו של הנאשם, אשר התבטאה בכך שביצע פניה שמאלה בצומת בנסיעה רצופה ומבלי ליתן זכות קדימה למשאית, אשר התקרבה אל הצומת מכיוון הנסיעה הנגדי; נהג ברכבו בקלות ראש, בחוסר זהירות וללא תשומת לב מספקת לנעשה בכביש; ולא נקט באמצעי זהירות מספיקים כדי למנוע את התאונה.

יחד עם כתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לפסול את רישיון הנהיגה של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תאונה קטלנית כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד