כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

איך מעצבים בגדי ילדים צנועים?

בעבר מעצבי האופנה ורשתות האופנה הגדולות עיצבו והציעו בגדי ילדים אשר התאימו רק למגזר החילוני. כיום, חל שינוי, ובמגזר החרדי החלו לקום מעצבות אופנה, אשר מעצבות בגדי ילדים צנועים, המספקים מענה לכל אירוע. איך מעצבים בגדי ילדים צנועים? קדימה, בואו נתחיל

איך מעצבים בגדי ילדים צנועים?
בגדי ילדים צילום: יח"צ

הקדמה

בשנים האחרונות, ניתן לראות טרנדים בינלאומיים אשר עושים את דרכם למגזר החרדי, ומשפיעים על פרטי הלבוש. על מנת לעצב בגדים לדתיים, ישנה חשיבות להתאים את עיצוב הבגד לתרבות הלבוש. כאשר במגזר הדתי חרדי, הדגש הוא על לבוש בצניעות. כמו כן, ישנה חשיבות להתאים את עיצוב הבגד לישראל, אשר ידועה כמדינה שטופת שמש, בעלת אקלים חם.

בגדי ילדים מעוצבים – לא רק למבוגרים

בעוד שבעבר, על מנת להלביש את הילדים למסגרות היום יום, בגדי שבת לילדים או לאירועים היה צריך להלביש בשכבות על מנת להקפיד על צניעות, בשנים האחרונות, חל שינוי בתחום עיצוב בגדי הילדים הדתיים.

השינוי חלחל גם לעולם החרדי, בו החלו מעצבות אופנה לעצב בגדי ילדים צנועים, המתאימים לדתיים וחרדים. מדובר בתחום רחב הצובר תאוצה, אשר בעקבותיו, ניתן לראות בגדים מעוצבים וצנועים לילדים, ולא רק למבוגרים.

בעבר, לא הושקעה מחשבה רבה בבגדי ילדים, אך כיום, מושקעת מחשבה רבה, הן מצד ההורי הילדים, הן מצד מעצבות האופנה, והן מצד הילדים עצמם המעוניינים להתלבש בצורה ייחודית.

גם למגזר הדתי חרדי – בגדי ילדים צנועים

הורי ילדים רבים במגזר הדתי והחרדי, חוו קשיים במציאת בגדי ילדים מעוצבים, אשר עונים על הצורך בצניעות. בשל כך, קמו בעולם החרדי מעצבות אופנה דתיות כמו למשל הודיה קצביאן, אשר רצו לשנות את המצב, ולהקל על רכישת הבגדים.

כך שכיום, כבר לא צריך לחוות קושי במציאת בגדים אשר מתאימים לצרכי הילדים, ביניהם בגדים

אופנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד