ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"משלם מחירים כבדים"

העורק הבא? מקלב חשף את השת"פ השקט עם חבר הקואליציה

אמש התשתתף חבר הכנסת מיכאל ביטון (כחול לבן) באירוע חרדי בעיר ירוחם לצד חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, שהרעיפו עליו שבחים. מקלב סיפר על שיתוף הפעולה הפורה עם הח"כ מתחת לשולחן לטובת צרכי הדת. "הוא מוסר נפשו ואנחנו יודעים שהוא משלם מחירים כבדים"

העורק הבא? מקלב חשף את השת"פ השקט עם חבר הקואליציה
ח"כ אורי מקלב צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

האם חבר הכנסת אורי מקלב מסמן את העורק הבא? שעות קודם ההודעה הדרמטית הבוקר (רביעי) של חברת הכנסת עידית סילמן, השתתף חבר הכנסת מיכאל ביטון מ'כחול לבן' באירוע חרדי בירוחם, לצדם של חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, שקראו לו לפרק את הממשלה.

בדברים שאמר גפני אתמול הוא סיפר כי ביטון הוא בכלל בחור ישיבה שלמד איתו חברותא מספר שנים והוא קרא לו לחזור למקום הטביעי שלו ולפרוש מהממשלה.

מקלב פנה אל ביטון בתואר "כבוד הרב", וסיפר כי חבר הכנסת ביטון משתף לעיתים פעולה עם החרדים בניגוד לחברים אחדים בממשלה, ״לא פעם כועסים עליו מתוך הקואליציה". מקלב שיבח את ביטון ואמר שאפשר "לשמוע אותו מדבר על דברי תורה ועל אהבת תורה על איך שהוא מוקיר את הציבור החרדי".

מקלב רמז על קשרים מתחת לשולחן עם ח"כ ביטון: "אני גם מעיד פה שבהרבה דברים באופן לא גלוי הוא עומד לימין… עומד כאבן בצורה חזקה לא לפגוע לעצור את הסחף לפעמים כשנדרש, ואף יותר מכך, לעשות את הדברים הטובים ובשיתוף פעולה שמאוד נסתר, כאן המקום בתוך הקהילה כאן זה לא יוצא החוצה אין עיתונאים, אין".

עוד אמר מקלב לחבר הכנסת ביטון ששמו עולה גם בכנסת כעורק פוטנציאלי: "אנחנו עומדים בקשר ובמסירות הרבה, ואנחנו יודעים מה זה להיות נציג ציבור במסירות עם כל הקשיים הוא מוסר את נפשו ואנחנו יודעים שהוא גם משלם מחירים כבדים על הדבר הזה".

ממקורביו של חה"כ מיכאל ביטון נמסר: "מיכאל עם גנץ מלא על מלא! חבל שיש פרשנות מטעה לאופן המקצועי והמכבד בו ביטון מנהל את וועדת הכלכלה. רוחב ליבו ודרכי הנועם בהן מאופיינת פעילות וועדת הכלכלה, כזאת שמאפשרת מקום לכל ח"כ שמגיע עם התייחסות עניינית להביע דעה ועמדה בין אם הוא מהקואליציה ובין אם מהאופוזיציה היא לא סממן לשום דבר מלבד לעבודה טובה ומסורה למען הציבור הישראלי."

מיכאל ביטון אורי מקלב משה גפני עריק ירוחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד