י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שפל אנושי

עיתון קנדי בירך את המחבל מבני ברק: "שהיד"

במפגן דוחה של תמיכה בטרור, עיתון בטורונטו בשפה הערבית שיבח את המחבל שרצח חמישה בבני ברק בפיגוע בשבוע שעבר. "האדרת רצח אזרחים ישראלים לקהל רחב מסכנת בפזיזות יהודים וישראלים בקנדה"

עיתון קנדי בירך את המחבל מבני ברק: "שהיד"
קבלת שבת בזירת הפיגוע בבני ברק צילום: צולם ע"י נכרי

עיתון בטורונטו קנדה שיוצא לאור בשפה הערבית, פרסם כי הפיגוע בשבוע שעבר בבני ברק בו נרצחו חמישה בני אדם בהם שוטר שניסה לעצור את המחבל, ודיווח כי המחבל "ביצע מבצע באיכות יוצאת דופן נגד מתנחלי האויב, תוך שהוא מפגין איתנות, קור רוח, מקצועיות ודרמה שיכול להגיע מעולם הקולנוע". לאורך הכתבה, המחבל כונה "שהיד"

"הכתבות האחרונות הללו מעיתון אל-משוואר הן מחליאות ביותר, וגם מסוכנות", אמר מייקל מוסטין, מנכ"ל ארגון יהודי 'בני ברית' קנדה. "ראינו, במיוחד בשנה האחרונה, כיצד האלימות במזרח התיכון יכולה לגלוש להתקפות על יהודי קנדה. האדרת רצח אזרחים ישראלים לקהל רחב מסכנת בפזיזות יהודים וישראלים בקנדה"

"כחלק מהמאמצים המתמשכים שלה לחוקק חקיקה נגד שנאה מקוונת, ממשלת קנדה אינה יכולה להגביל את תשומת הלב שלה לחומר באנגלית או בצרפתית. למרבה הצער, השנאה מגיעה בכל השפות השונות וממגוון מקורות".

לעורך הראשי של העיתון, נאזי קאטאטבה יש היסטוריה ארוכה של הצהרות אנטישמיות והכחשת שואה, כולל כינוי כי "השואה היא אגדה" והאשמת ישראל בפיצוץ בנמל ביירות ב-2020 אז התפוצץ מחסן עם אמוניה והביא למותם של 200 בני אדם וגרם לאלפי פצועים.

פיגוע בבני ברק מחבל טורונטו קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד