כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אורבך שוקל לפרוש

בנט כינס את סיעת 'ימינה'; לקראת פרישות נוספות?

ראש הממשלה כינס את חברי סיעתו בעקבות הסערה במערכת הפוליטית עקב פרישתה של עידית סילמן - שלא הגיעה לישיבה. נעדר נוסף הוא חה"כ כלפון, השוהה כעת במולדובה | מקורב לניר אורבך טוען: הוא שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים

בנט כינס את סיעת 'ימינה'; לקראת פרישות נוספות?
ניר אורבך עם נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

טלטלה בסיעת 'ימינה' מאז שעות הבוקר (שלישי) לאחר פרישתה של חברת המפלגה עידית סילמן מהקואליציה, אותה היא ניהלה. רה"מ בנט כינס את חברי סיעתו לישיבת סיעה.

המפלגה נמצאת במשבר, כשחלק מחברי המפלגה שוקלים גם הם לערוק מהקואליציה, שהאופוזיציה מחזרים אחריהם. ראש הממשלה בנט קיים מאז שעות הבוקר שיחות עם כמה גורמים במפלגה, בהם השרה שקד וחה"כ אורבך, בניסיון למנוע את עזיבתם.

אורבך גם שוחח עם כמה ממקורביו, כשאחד מהם, כך נודע ל'בחדרי חרדים', אומר שיו"ר הסיעה שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים. בסביבתו סירבו להגיב. לאחר הפגישה עם שקד ואורבך, בנט כינס את כל הסיעה.

מי שלא הגיעו הם עידית סילמן לאחר שפרשה, וחבר הכנסת יום טוב כלפון ששוהה במולדובה. בסביבתו של הח"כ אומרים כי הוא אינו עוסק בסערה ודואג ליהודים במקום. בסרטון שהוציא משם הוא אומר: "‏אני יודע שבישראל יש סערות אחרות, אבל פה מצילים חיים".

באופוזיציה בינתיים מנסים לחזר אחרי הח"כים של 'ימינה', והיום התכנסו, בין היתר, בלשכתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' וראש מועצת בנימין ישראל גנץ.

ניר אורבך מפלגת ימינה נפתלי בנט עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד