י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הפריטים שיכולים לשדרג כל הופעה

ההתלבטות מול הארון מה ללבוש הפעם ואיך לחדש את המראה היא מוכרת לכל אדם ממוצע. רובנו הולכים לאותו מקום עבודה מדי יום ונפגשים עם אותם אנשים כך שהצורך לגוון ולחדש במידה סבירה הוא מתבקש. עם זאת, לא חייבים לפוצץ את הארון בבגדים כדי ליצור הופעה מעניינת ושאינה חוזרת על עצמה. עם אותו בסיס, שהם בגדים שיש כרגע בארון אפשר ליצור לוק שונה בעזרת פריטים כמו אקססוריז ותכשיטים

הפריטים שיכולים לשדרג כל הופעה
תכשיטים יוקרתיים צילום: Unsplash

לא להתנפל על כל מה שיש

לפני שנייעץ מה כן לעשות, נתחיל דווקא בטיפ של מה לא לעשות: לא להגזים ולא להתנפל. גם אם יש לכן כמה צמידים, שרשראות, עגילים ופריטים אחרים, תדגמו בכל פעם פריט או שניים וכך תוכלו ליצור בכל יום מראה שונה.

ליצור שרשרת רב שכבתית

כמה שרשראות יחד שיש קשר או התאמה כלשהי ביניהן ייצרו מראה מעניין ומסקרן, כשאפשר ואף כדאי לשלב בין מספר חומרים או גוונים, למשל לבחור שרשראות זהב בגווני זהב שונים כמו צהוב ואדום או צהוב ולבן. כך נוצרת שרשרת רב שכבתית מעניינת ומסקרנת. בהמשך לסעיף הקודם, אם השרשרת או השרשראות ששילבתן יחד הן בעלות מראה דומיננטי, וסביר להניח שכך יהיה, כדאי לבחור עגילים פשוטים שלא ימשכו את תשומת הלב וגם חולצה חלקה או כמעט חלקה שתיתן מספיק מקום לשרשראות ולא תיצור מראה מקושקש.

להתאים את התכשיטים לגוון העור

אם יש התלבטות האם לבחור שרשראות זהב או כסף, ואם זהב, האם לבן, אדום או צהוב, אחד הפרמטרים שכדאי להתחשב בהם הוא גוון העור. לבעלות גוון עור בהיר יתאים גוון חזק יותר כמו זהב צהוב. אצל בעלות גוון עור כהה יותר הזהב הלבן או הצבע הכסוף ייצרו איזון ובלטו יותר. לגבי יהלומים, לבעלות עור בהיר יתאימו מאוד יהלומים צבעוניים ועל גוון עור כהה יבלטו מאוד יהלומים לבנים.

לתת מקום של כבוד לידיים

כשאנחנו מסתכלות על עצמנו במראה, כפות הידיים והאמות פחות בולטות לנו. האזורים הבולטים הם בעיקר הפנים וחזית הגוף. עם זאת, כשיושבים קרוב לאדם אחר, בין אם בפגישה עסקית, מול רופאה או מול פקידת קבלה, אזור שבולט מאוד הוא כפות הידיים, האצבעות והאמות. תנו מקום לגם לאזורים אלה. את האמות אפשר לקשט עם צמידים מסוגים שונים. ישנם צמידי זהב, צמידי טניס, צמידים בסגנון אתני ועוד. לאצבעות ישנן טבעות מסוגים וחומרים שונים. כמו שרשראות, גם כאן התאימו בין האצבע לגודל הטבעת והחומר ממנו היא עשויה.

ציפורניים בשלל צבעים

ציפורניים מטופחות מוסיפות המון למראה הכללי. לא חייבים ללכת על ציפורניים ארוכות אם הדבר מפריע. אפשר גם ציפורניים קצרות שיהיו בעלות מראה מעניין. יש היום מגוון מדבקות לציפורניים וגם ציפורניים להדבקה עם עיצובים מגוונים ומעניינים. כל אחת יכולה לבחור את הציפורניים המתאימות לה.

תיקים, כובעים, נעליים- הכל מגוון ומוסיף

כמו שאמרנו בהתחלה, הכוונה היא לא להיראות פורימיות וללכת עם כמה פריטים בולטים יחד אלא לדגום כל פעם משהו בולט שמוסיף ומעניין. בנוסף לשרשראות זהב מומלץ לגוון עם פריטים נוספים. אלה יכולים להיות תיקים, כובעים מעניינים, נעליים מיוחדות ומספיק אחד או שניים מכל סוג כדי לעשות שילובים מרתקים של בגדים, תכשיטים שונים ותוספות אחרות.

תכשיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד