כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יחד עם סילמן ושיקלי

לפני חתימה: לחץ כבד על קארה להקים סיעה פורשת מימינה

נמצא הפורש שיפיל סופית את הממשלה? אביר קארה מי שמכהן כסגן השר במשרד רה"מ נפגש לאורך היום עם סילמן ושיקלי וניסחו הסכם להתפלגות מימינה, קארה הסתיר מבנט את הסיבה האמיתית לפגישה ומתלבט עדיין אם לחתום על ההסכם

לפני חתימה: לחץ כבד על קארה להקים סיעה פורשת מימינה
אביר קארה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ אביר קארה מימינה ניהל לאורך היום מגעים משמעותיים מאוד עם הח"כים עמיחי שיקלי ועידית סילמן במטרה להתפלג מימינה ולהקים סיעה משותפת, השלושה אף ניסחו הסכם התפלגות אך קארה עדיין מתלבט אם לחתום עליה. ומופעלים עליו לחצים כבדים מכל הצדדים.

על פי הדיווח של עמית סגל שחשף את הפגישה והמגעים, קארה סיפר לבנט שהוא הלך לשכנע את סילמן לחזור בה, אך זה לא מה שקרה ואת התוכן האמיתי הסתיר קארה מרה"מ, קארה יחד עם סילמן ושיקלי דנו היום בהרי ירושלים על מהלך של התפלגות מסיעת ימינה והקמת סיעה משותפת.

בנט וקארה במליאה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

"אינני יכולה עוד לתת יד למהלכי הממשלה" כתבה הבוקר יו"ר הקואליציה עידית סילמן במכתב לראש הממשלה וטילטלה את המערכת הפוליטית. "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב והמשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית, לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל והעם יהודי", אמרה סילמן הבוקר.

היא הוסיפה ואמרה: "לא הכל אתם יודעים כי ניסיתי בשקט, לא אוכל עוד להמשיך בדרך זו, בשל הערכים והמקום ממנו אני באה. אני מפסיקה את חברותי בקואליציה ואמשיך לנסות לשכנע את חבריי לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין. אני יודעת שאינני היחידה שחשה כך, הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו, פגיעה ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת היא קו אדום מבחינתי. ניתן להקים ממשלה אחרת כבר בכנסת הנוכחית".

 

אביר קארה עידית סילמן מפלגת ימינה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד