י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הכל מתוזמן"

מגוחך: בתקשורת נזכרו בתקיפת סילמן שלא היתה

עם פרישתה של עידית סילמן מקואליציית ה'שינוי' היא איבדה את הגנת ערוצי החדשות ששמרו עליה בעת שהוכפשה כשטענה שהותקפה בפאתי מודיעין, הערב דווח בתיזמון מושלם לפרישתה בחדשות 12 כי גורמים שבקיאים בחומרי החקירה מסרו כי אין שום ראייה או עדות ברורה לטענה של סילמן

מגוחך: בתקשורת נזכרו בתקיפת סילמן שלא היתה
אילוסטרציה צילום: unsplash

כמעט יממה חלפה לה מאז הודיעה יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה' על פרישה מהקואליציה ובכך מאבדת לממשלה את הרוב לה היא זקוקה בכדי להמשיך להתקיים, סילמן היממה את כולם, בימין אך בעיקר בשמאל שהיו בטוחים ביציבות הממשלה עד כלות ימיה.

בחודש נובמבר האחרון התראיינה סילמן ל'חדשות 12' וסיפרה כי "לפני שבועיים היה לי מקרה חד פעמי, שבן אדם הטיח אותי לרכב. לפני שבועיים תפס אותי אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, והטיח אותי פיזית לרכב", סילמן הוסיפה כי "הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב".

ברשת גיחכו על הסיפור וטענו כי סילמן ממציאה שקרים, ואכן בראיון למחרת בגל"צ סירבה להעניק פרטים נוספים וביקשה ש"לא להיגרר למקומות האלו", לאחר שהמראיינת ביקשה ממנה לתאר את הסיטואציה.

בחדשות 12 קיימו אז ראיון מחבק עם סילמן ששוב תיארה את תקיפתה ותמכו בגירסתה, אלא שלפתע הערב נזכרו בחדשות 12 לפקפק במקרה התקיפה המפורסם, משה נוסבאום דיווח הערב כי בקרוב יסוכם תיק התקיפה והוא יועבר להחלטה סופית של היועמ"שית, אבל גורמים שבקיאים בחומרים מציינים שאין שום ראייה או עדות ברורה שתומכים בטענה שהעלתה סילמן על תקיפה בתחנת הדלק. אותם גורמים מציינים שח"כ סילמן לא הראתה נכונות יוצאת דופן לסייע ולשתף פעולה עם החוקרים.

עידית סילמן תקיפה אלימה פרישה מהקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד