י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"זקוקה לתשומת לב"

העיתונאית עוררה סערה: "האלימות שייכת כולה לימין"

ראש האופוזיציה נתניהו, שהגיע לראשונה מזה שנים להפגנה, נשא את נאומו בהפגנת הימין בירושלים כשהוא מאחורי פודיום ממוגן ירי. אשת התקשורת המזוהה עם השמאל אמרה בתגובה שהאלימות הפוליטית בישראל מגיעה רק מהימין: "אף אחד לא יגע בכם"

העיתונאית עוררה סערה: "האלימות שייכת כולה לימין"
נתניהו בעצרת הימין צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אשת התקשורת שלי יחימוביץ', בעברה ראשת מפלגת 'העבודה', עוררה סערה ברשת החברתית טוויטר, כאשר קבעה שהאלימות הפוליטית מגיעה רק מימין.

יחימוביץ' הגיבה לעובדה שבנימין נתניהו נאם הערב בהפגנת הימין כשהוא מאחורי פודיום ממוגן ירי, ושהאבטחה סביב הפורשת עידית סילמן תוגברה היום. "נו באמת, נתניהו נואם מאחורי פודיום ממוגן, תוגברה האבטחה סביב סילמן. תרגיעו, אף אחד לא יגע בכם"..

היא הוסיפה וכתבה, "ההיסטוריה של האלימות הפוליטית בישראל שייכת כל כולה לימין. גם בעידן הפוסט אמת עובדות הן עדיין עובדות".

ברשתות החברתיות השיבו לה ותקפו אותה. "ציוץ אומלל. אלימות היא אלימות ללא קשר למחנה פוליטי. שלי יחימוביץ׳ כנראה זקוקה לתשומת לב אז במקום לצייץ לטובת שיח נקי מאלימות - היא משייכת אותו למחנה אחד. חבל מאוד", כתב רן בוקר, עיתונאי "ווינט".

איש התקשורת אראל סג"ל, מ'ערוץ 14' ו'רדיו 103', הזכיר: "קצת היסטוריה לגב' יחימוביץ'. המחנה שלך העליל, הסגיר ורצח אנשי אצ"ל. יו"ר המפלגה שלך היא נכדתו של האדם שאייכמן אמר עליו: "קסטנר העניק לי את השקט בהונגריה, והביא לכך שלא חוויתי ורשה הונגרית. הוא עשה לי עבודה שלמה. הוא נתן לי את כל היהודים מבלי שנורתה ירייה אחת"".

"שני פיגועים רצחניים יצאו רק לאחרונה על ידי ערביי ישראל. זו גם אלימות פוליטית. אבל יחימוביץ' לא תגדיר את האלימות הזו כפוליטית כי הוקעת האלימות מבחינתה זה כלי פוליטי לדה לגיטימציה לימין והשתקתו, ואילו הערבים הם שותפים פוליטיים פוטנציאלים ולכן נעלים עין ונטשטש את האלימות שיוצאת משם", צייץ ישי פרידמן, עורך 'שביעי'.

שלי יחימוביץ אלימות בנימין נתניהו עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד