י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ימים אפלים

הזוועות בבוצ'ה: כל הגברים מתחת לגיל 50 נרצחו

פרטים מחרידים נוספים מהזוועות של הרוסים בבוצ'ה נחשפים. החיילים הרוסים הרגו ועינו אזרחים שהיו מנותקים מהעולם ולא יכלו לדווח על כך בזמן אמת | בינתיים, אוקראינה כבשה מחדש את העיר שזכתה לכינוי 'עיר המוות' הסמוכה לקייב והניצולים מספרים כעת את סיפורי הזוועה שראו וחוו

הזוועות בבוצ'ה: כל הגברים מתחת לגיל 50 נרצחו
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: שירותי החירום של אוקראינה

חלקי גופות חרוכות שכבו מפוזרות ברחובות בוצ'ה במשך מספר ימים, לאחר שתושב המקום נהרג באמצעות רימון. גברים מתחת לגיל 50 נקשרו והוצאו להורג על ידי הרוסים. העדויות מהעיר ההרוסה מגיעות מניצולים, ובעולם דורשים צעדים נוספים נגד רוסיה.

ניצולים מהכיבוש של העיירה שבמחוז קייב, החלו לתאר את היחס הנורא כלפיהם מצד הכוחות הפולשים של ולדימיר פוטין לאחר שחרור האזור. מיקולה, תושב המקום בן 53, הסתתר במשך חודש במרתף הקר והחשוך של בניין מגוריו עם אשתו, לאחר שהיה עד להוצאות להורג קשות ברחובות עיר הולדתו. הוא אמר לרשת ABC האמריקאית שכשהרוסים הגיעו, הם הרגו את כל הגברים מתחת לגיל 50 ולאחר מכן הורו לו לקבור את חבריו תוך 20 דקות.

שניים מחבריו נורו לפניו ואחר נהרג מרימון שפוצץ את גופו לרסיסים, חברו שכב במשך ימים עד שמיקולה הורשה לאסוף את גופתו בשק ולקבור אותו בקבר ארעי.

תושבת נוספת, וניה סקיבה, סיפרה לאתר 'אקונומיסט', כיצד הרוסים ריכזו קבוצה של גברים, והורו להם לשכב עם הפנים כלפי מטה על הרצפה, הם עברו חיפוש על גופם, והפלאפונים שלהם נבדקו אחר עדויות לפעילות צבאית או אנטי רוסית. אחד האנשים הוצא להורג כדי לגרום לקבוצה לדבר, מה שאילץ את אחד האנשים להודות שהוא שייך לכוחות הביטחון של אוקראינה, גם הוא הוצא להורג. כל השאר נורו למוות בהמשך אותו יום.

ה'דיילי מייל' מדווח, כי אחד האזרחים העמיד פני מת לאחר שחטף כדור בידו, הוא שכב על הרצפה עד שלא שמע עוד רעש, ונמלט מעבר לגדר לבית סמוך.

מאוחר יותר הוא נמצא שם על ידי רוסים מיחידה אחרת שהאמינו לסיפור הכיסוי שלו שהוא הבעלים של הבית, אבל הם הובילו אותו חזרה להיות עם שאר האזרחים ששהו במרתף.

לאחר הרציחות הפראיות, המקומיים אמרו שהצבא של פוטין כבש את בתי האזרחים ההרוגים, שתה את האלכוהול שלהם, חגג ובזז את חפציהם.

מלחמת אוקראינה רוסיה בוצ'ה רצח עם פשעי מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד