י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הנהג לא שרד

מכונית תופת עלתה באש בשער השגרירות הרוסית

מכונית שנשאה חומרים דליקים, התנגשה בשער השגרירות הרוסית בבוקרשט בירת רומניה, עלתה בלהבות והביאה למותו של הנהג, כך מסרה המשטרה. איש מהשגרירות לא נפגע | צפו

מכונית תופת עלתה באש בשער השגרירות הרוסית
הרכב עולה באש צילום: צילום מסך

מכונית התנגשה אתמול (רביעי) בסביבות השעה 6:00 בבוקר בשער שגרירות רוסיה בבוקרשט בירת רומניה, אך לא נכנסה למתחם השגרירות. תיעוד שהתפרסם ברשתות החברתיות, מציג את המכונית עולה בלהבות כשאנשי הביטחון רצים באזור חסרי אונים. לפי המשטרה, צוותי כיבוי שהגיעו למקום הצליחו לכבות את השריפה, אך הנהג נמצא במושבו ללא רוח חיים.

סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי בתוך המכונית התגלו כמה ג'ריקנים עם חומרים דליקים, שיבדקו על ידי מומחים לזיהוי פלילי. ההתנגשות נמצאת בחקירה ותתבצע נתיחה שלאחר המוות, כדי לבדוק האם האש לקה בליבו לפני התאונה. בהצהרה לאחר התקרית, הביעה שגרירות רוסיה תנחומים למשפחתו של הנהג.

"עלינו להצהיר בצער כי יהיו המניעים של הנהג אשר יהיו", נכתב בהודעה, "אין ספק שהוא ביצע את המעשה הזה בהשפעת קמפיין אנטי-רוסי שקשור לפרובוקציה מבוימת בעיר בוצ'ה". מהשגרירות נמסר כי לא נפגעו עובדים. הרוסים מכחישים כי בצעו טבח בבוצ'ה, וטוענים כל כי הגופות ברחובות זה בכלל האוקראינים עשו כדי להאשים את הרוסים.

שגריר רוסיה ברומניה, ולרי קוזמין, אמר לערוץ טלוויזיה בבעלות ממשלת רוסיה, כי השגרירות הרוסית בבוקרשט קיבלה איומים בדוא"ל, כך לפי סוכנות הידיעות הממלכתית הרוסית 'טאס'. "האווירה שנוצרה כאן מתוחה מאוד", אמר קוזמין. רומניה, שחולקת גבול יבשתי ארוך עם אוקראינה, קלטה יותר מ-600,000 פליטים מאז שרוסיה פלשה לשכנתה. ביום שלישי הורתה רומניה לגרש 10 דיפלומטים מהשגרירות בטענה כי הם מרגלים.

מכונית תופת שגרירות מלחמת אוקראינה רוסיה רכב נשרף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד