כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הפלת הממשלה - שלב ב'

שקד קארה ואורבך סיכמו: ציר פוליטי ללא בנט

ביום שאחרי פרישת עידי סילמן מבינים חברי סיעת 'ימינה' הנותרים כי סיכוי לשריון טוב ולתגמול נאה יינתן אך ורק לפורש הבא | אמש הם החליטו להקים ציר משותף ולקבל יחד את ההחלטות, כאשר היו"ר בנט נותר מאחור

שקד קארה ואורבך סיכמו: ציר פוליטי ללא בנט
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הדרמה הפוליטית ביום שאחרי פרישת עידית סילמן מהקואליציה: במערכת הפוליטית כולה ממתינים לשלב ב' אז יבוא לפחות פורש אחד נוסף ויביא להפלת הממשלה ויציאה לבחירות מוקדמות.

לאופוזיציה חסרה אצבע אחת בלבד כדי להשלים את המהלך, אחרי שבמהלך היממה החולפת הם פנו לכמה ח"כים בהצעות נדיבות לשריון בתמורה להצטרפות לפרישת סילמן, כאשר השרה איילת שקד, וחברי הכנסת ניר אורבך ואביר קארה מבינים כי רק לפורש הבא יהיה תגמול ולשאר פחות.

לצורך כך נועדו בשעות הלילה שלושתם, שקד לצד אביר קארה וניר אורבך וסיכמו על ציר פוליטי של שיתוף פעולה מאחורי גבו של נפתלי בנט, כך הם יעשו את הצעד יחד ויצטרכו לקבל את התמורה הפוליטית יחד כקבוצה כאשר שמא שריון משותף הוא זה שיבטיח להם את עתידם הפוליטי.

אתמול לאורך היום קיים ראש הממשלה נפתלי בנט שיחות עם ראשי הקואליציה ואף כינס את נציגי סיעת 'ימינה' לשיחות אישיות ולשיחה משותפת בקרייה בתל אביב. בלשכתו תדרכו כי הצליחו למנוע את המשך פירוק הממשלה, אך איש לא הציג איך הממשלה תמשיך לשרוד ללא רוב בכנסת.

איילת שקד אביר קארה ניר אורבך נפתלי בנט עידית סילמן פרישה מהקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד