כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מוצרי טיפוח עם דבש המנוקה

הכירו: מוצרי טיפוח עם דבש המנוקה, אשר מלאים בערכים מזינים ומסייעים לעור להיראות הכי טוב שרק אפשר

מוצרי טיפוח עם דבש המנוקה
מוצרי טיפוח צילום: יח"צ

העור שלנו הוא האיבר הכי גדול בגוף האדם, אשר ממלא אחר תפקידים חשובים מאוד ומספק הגנה לאיברים הפנימיים. מלבד תכליתו הפיזית, הוא הפך בשנים האחרונות סמל לטיפוח והעצמה. מעת לעת יוצאים מוצרים שנועדו לשמר את הרוך, החלקלקות והמרקם הנעים של העור, תוך התמודדות מול נזקים שנגרמים מגורמים חיצוניים ופנימיים שונים. בין המוצרים הללו ישנם מוצרי טיפוח עם דבש המנוקה, אשר מלאים בערכים מזינים ומסייעים לעור להיראות הכי טוב שרק אפשר.

סיבות אפשריות לפגמים בעור

העור שלנו הוא רגיש במיוחד, וחשוף בכל עת הן למשתנים חיצוניים והן למשתנים פנימיים. אחת מההשפעות המרכזיות נובעת מקרני השמש המכילים UV, אשר באות במגע עם העור ועשויות לפגוע בו. לעומתה, ישנה השפעה פנימית שגם יכולה לפגום בעור והיא האטה בייצור הקולגן עקב שינויי גיל. התהליך הטבעי של הזדקנות העור גורם לשכבת האפידרמיס להתכווץ, וכך רמות הקולגן יורדות והעור נותר לא גמיש. כפועל יוצא נקווים קמטים בפנים ואז זה דורש טיפול קוסמטי רחב.

שימוש בארס דבורים כרכיב במוצרי קוסמטיקה

אז מה ניתן לעשות במצב שבו אכן יש קמטים בפנים? כיום ישנם שלל מוצרים קוסמטיים שנותנים פתרונות לבעיות שונות בעור, בין אם נגרמו בשל גורמים פנימיים ובין אם בשל גורמים חיצוניים. אחד מהרכיבים היעילים ביותר הינו ארס הדבורה, המתקשר באופן ישיר בדבש המנוקה. רבים מייחסים לארס הדבורה ערך אנטי דלקתי וכמשכך כאבים, ובעבר אף עשו בו שימוש לריפוי דלקות ומחלות כרוניות.

בי מנוקה מציעה סדרה של מוצרי קוסמטיקה ואנטי אייג'ינג הכוללים ארס דבורה ודבש מנוקה. כך מצליחים לשאוב את מיטב האיכויות מהחומר ולנתב אותו לטובת טיפוח והזנה של העור. מכורח היותו טבעי ויעיל במיוחד המחירים אינם זולים, אולם הם משתלמים עבור מי שמבקש להשיג תוצאות מדהימות. באתר האינטרנט של בי מנוקה ניתן למצוא את סרום הדבורה, אשר פותח עוד מההתחלה כתכשיר המפחית את הסיכוי להיווצרות קמטים.

הפחתת הקמטים על ידי שימוש בארס הדבורה

ארס הדבורה ידוע כחומר בעל רמת ספיגה גבוהה, זאת מאחר והוא לא מעורר בעור גירוי. מחקרים שנערכו בנושא מעלים כי לאחר שימוש בארס הדבורה, ניתן יהיה לצפות בשינויים באזורים מקומטים, אשר מתבטאים במספרם ובעומקם. את השינוי ניתן יהיה לראות לאחר כ-8 שבועות מתחילת השימוש בסרום הדבורה.

בעולם הקוסמטיקה כל יודע דבר מבין שדבש המנוקה הוא רכיב נפלא בהרכב של תכשיר קוסמטי, שכן יש לו פי 4 יותר סגולות בהשוואה לסוגי דבש אחרים וכן המטרות שהוא משרת הן רבות ומרובות.

 

מוצרי טיפוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד