ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"היולדות יזכו לאירוח חינם בבית החלמה" • תמונות

מנכ"ל המרכז הרפואי 'ברזילי' הציג את החדשנות בשרות ליולדות חרדיות • יחס אישי, הסעה חינם, לילה בבית ההחלמה וחדרי לידה משודרגים • גדולי ישראל בירכו את 'ברזילי'

"היולדות יזכו לאירוח חינם בבית החלמה" • תמונות



"הרצון שלנו הוא שהאימא הטריה תחוש כמו מלכה", במילים אלו הדגיש מנכ"ל המרכז הרפואי 'ברזילי' במסיבת העיתונאים שכינס, את החזון החדש של המרכז הרפואי, שמתבטא היטב בשורת צעדים ייחודיים ומשמעותיים בשטח.

במסיבת עיתונאים שקיים המרכז הרפואי 'ברזילי' באשקלון, נחשפו השיפורים המשמעותיים במחלקות בית החולים - בדגש על מחלקת היולדות הפעילה.

עם כניסתו של הד"ר חזי לוי לשמש כמנכ"ל המרכז, הוא ביקש להכניס מתווה שיפורים נרחב בכל מחלקות בית החולים, ולשלב ביניהן את המקצועיות הרפואית עם שירות אדיב, מודרני ומתחשב.

חשיבות רבה ראה ד"ר לוי בהידוק הקשר עם האוכלוסייה החרדית בדרום, ועם כניסתו לתפקיד ביקש להקים את פורום הרפואה החרדי, בו חברים מיטב עסקני הרפואה החרדים בדרום. אשר תפקידם יהיה להעלות בפני הנהלת המרכז הרפואי את הדרישות העולות בציבור שומרי המצוות, הן בפן הגשמי וברמת השירות הנדרשת, והן בפן הרוחני - בליבון נושאי הלכה וצניעות.

הציבור החרדי, שהינו משופע בלי עין הרע במשפחות ברוכות ילדים, נדרש רבות למחלקת היולדות, ועל כן הוחלט במרכז הרפואי 'ברזילי' לשים דגש על שיפור חווית השירות ליולדות, לצד הליווי הרפואי המקיף והמקצועי בידי מיטב הרופאים בישראל.

בחדרי הלידה מצויים עתה בשיאו של שיפוץ שמחדש את חדרי הלידה וממצב אותם כחדרי לידה מודרניים, המכילים ציוד חדשני ומבטיחים נוחיות ליולדת ולמלוויה.

ד"ר חזי לוי הציג את השירותים והשיפורים במסיבת העיתונאים, ובין היתר חשף את השירות החדש בבית החולים שבו תוכלנה היולדות להגיע מבתיהם בערי הדרום לבית החולים במונית שתמומן בידי המרכז הרפואי. לאחר הלידה תוכל כל יולדת שתבחר בכך לקבל אירוח ליום לאם וליילוד באחד מבתי ההחלמה ליולדות - בבני ברק או בטלז סטון על חשבון בית החולים, ובכך לשפר את ההתאוששות מהלידה לצד ליווי רפואי לאם וליילוד. כחלק מהחזון להעניק יחס אישי לכל מטופל, מתאפשר ביות חלקי או מלא כפי רצונה של כל יולדת.

במרכז הרפואי הוחלט לנהוג על פי כללי ההלכה כאשר המכשור האלקטרוני מאושר לשימוש בשבת על פי מכון צומת. הדלתות החשמליות מותאמות לשומרי השבת, הלחצנים המשרתים את המאושפזים בקריאה לאחות מאושרים אף הם לשימוש בשבת וכך המייחמים, הפלטות וכל הציוד הנדרש. בכניסה לפגיה הוצבה עבור שומרי השבת דלת נפרדת שאינה חשמלית.

מאושפזים שנדרשים לשהות במרכז הרפואי 'ברזילי' בשבתות ובחגים ייהנו מערכה מיוחדת לשבת הכוללת את האוכל השבתי הביתי ואת כל צרכי השבת מכיסוי לחלות ועד בשמים להבדלה, כאשר חדר אוכל ייחודי למשפחות הוסדר באזור מחלקת היולדות, על מנת שהיולדות ומלוויהן יוכלו לסעוד את סעודות השבת בצוותא ובאווירה ביתית תוך העמדת פלטות חשמליות וציוד מטבח לצורך זה.

מלווים של המאושפזים שמבקשים לשהות לצד בני משפחתם בשבתות ובחגים ייהנו מאירוח מלא בדירת האירוח של משפחת לרר הנושקת לגדר בית החולים, ובה חדרים אישיים מטופחים לצד כל סעודות השבת ברוח נדיבה וללא תשלום.

במרכז הרפואי קיים בית כנסת ובו מניינים פעילים ואף שיעורי תורה לתועלת המאושפזים ומלוויהם.

"מכלול השיפורים עליהם החלטנו יעניקו ליולדות וכלל המאושפזים שומרי התורה והמצוות תחושה חמה, ביתית ואישית", אמר המנכ"ל, והבטיח שהנהלת המרכז הרפואי תהיה קשובה לכל בקשה על מנת לשפר עוד יותר את השירות הניתן במקצועיות וביחס אישי וסבלני.

על השיפורים בתחום הרפואי במחלקת היולדות הרחיב מנהל מערך גניקולוגיה ומיילדות פרופ' אייל ענתבי שהדגיש בפני הנוכחים את מיטב השירותים המקצועיים הניתנים במחלקות הנשים והיולדות.

חברי פורום הרפואה ביקרו אצל גדולי ישראל

לרגל החידושים והקמת פורום הרפואה החרדי בדרום, ביקר ד"ר חזי לוי במעונם של האדמו"רים והרבנים בדרום והתברך מפיהם. למנכ"ל הצטרפו מנהל קשרי הקהילה של המרכז הרפואי הרב שלמה פלד, וכן שאר החברים בפורום הרפואה שהוקם. המשלחת ביקרה אצל האדמו"רים מפיטסבורג, קרעטשניף-קרית גת והאדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, כמו גם אצל הרבנים הגאון רבי משה הבלין רבה של העיר קרית גת ורב קהילת חב"ד בעיר, הגאון רבי חיים פינטו רבה של קרית מלאכי, הגאון רבי שמואל דוד גרוס רבם של חסידי גור באשדוד, הגאון רבי גדליה ריזל רבם של חסידי סלונים בקרית גת והגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי רבה של קהילת חב"ד בקרית מלאכי.

מנכ"ל המרכז הרפואי גולל בפני האדמו"רים והרבנים את מכלול השיפורים בהקפדה על כללי ההלכה, הכשרות והצניעות לצד חוסר ההתפשרות על איכות ומקצועיות הצוות הרפואי.

גדולי התורה בירכו בחום את מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי הד"ר חזי לוי על נכונותו להיטיב עם הציבור בכלל ועם הציבור שומר המצוות בפרט, ולהתחשב בצרכיהם המיוחדים בקבלת השירות הרפואי. ואמרו: "המרכז הרפואי ברזילי הוא המקום הטוב ביותר עבור הציבור החרדי כדי לקבל בו טיפול, בשל השמירה על ההלכה ומקצועיות הצוות הרפואי".

בפורום הרפואה החרדי שהוקם חברים העסקנים הרפואיים החרדיים הבולטים בדרום: ר' משה גרינבוים, ר' מישל טפירו, ר' אברהם בלושטיין, ר' אברהם לרר, ר' בנימין מלכה וראשי הנהלת מרכז הרפואה. את הפורום מרכז מנהל קשרי הקהילה במרכז הרפואי 'ברזילי' הרב שלמה פלד.

במסיבת העיתונאים סקר גם מנהל מערך הקרדיולוגיה הפרופ' עמוס כץ בפני הנוכחים את השיפורים המשמעותיים בתחום הקרדיולוגיה, וביניהם הטיפול הדחוף בצנתורים והטיפול החדשני באמצעות אבלציה וצריבה של אזורים בלב המעוררים הפרעות בקצב הלב עד כדי סכנת חיים.

מנהל היחידה לכירוגיית פה ולסת הד"ר עודד נחליאלי הציג בפני הנוכחים את הייחודיות של היחידה שנמנית על היחידות המובילות בישראל בתחום כירוגיית פה ולסת.

בתום מסיבת העיתונאים ערכו נציגי כלי התקשורת סיור במחלקות בית החולים והתרשמו מקרוב אחר השינויים עליהם דווחו בידי הנהלת 'ברזילי'.

צפו בתיעוד ממסיבת העיתונאים































ברזילי מסיבת עיתונאים ד''ר חזי לוי רפואה גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד