כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לקראת פסח: מנכ"ל לאומי מכר את החמץ של הבנק אצל רב העיר בני ברק

מעמד מכירת חמץ למהדרין לקראת חג הפסח הבעל"ט, נערך על ידי מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, אשר הגיע השבוע ללשכת רב העיר בני ברק הגרחי"א לנדא שליט"א

לקראת פסח: מנכ"ל לאומי מכר את החמץ של הבנק אצל רב העיר בני ברק
מכירת חמץ צילום: יח"צ

מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, הגיע השבוע ללשכת רב העיר בני ברק הגרחי"א לנדא שליט"א למעמד מכירת חמץ למהדרין לקראת חג הפסח הבעל"ט. יחד עימו הגיע גם מנהל מגזרים ייחודיים בלאומי, ר' יצחק חסדיאל, שמסר לרב העיר את המקומות הכלולים במכירת החמץ לקראת חג הפסח, כולל רשימת סניפי הבנק בכל רחבי הארץ, לצד משרדי הנהלה, מרכזי הבנקאות ומשרדי חברות הבנות של הבנק.

מנכ"ל לאומי הזכיר בפתח המעמד כי לקראת שנת השמיטה הנוכחית הוא הגיע לרב העיר למסור שטר פרוזבול מהודר, זאת בהתאם למהדרין כחלק משיטות הראשונים לעשות פרוזבול גם בערב שנת השמיטה, וציין כי בעז"ה ייפגשו שוב בסוף שנת השמיטה למסור שטר פרוזבול נוסף של הבנק כתקנת הלל הזקן.

לאחר החתימה על טפסי המכירה וביצוע קניין כהלכה על ידי מנכ"ל הבנק, הוסמך הגרחי"א לנדא שליט"א למכור את החמץ של לאומי למשך כל ימי חג הפסח, כאשר בסיום המעמד בירך רב העיר את הנהלת לאומי כי ימשיכו בפעילותם לטובת הלקוחות בכלל ותושבי בני ברק בפרט, ואיחל ברכת פסח כשר ושמח לעובדי בנק לאומי ולכל בית ישראל.

לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד