י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מתכוננים לבחירות המוניציפליות? נפתח סניף נעם - אשקלון

כחלק מההיערכות לבחירות המוניציפליות בעירנו והרצון להמשיך את הרוח המיוחדת של אשקלון, חברו יחד צעירים וותיקים מקהילות שונות בעיר להקמת סניף מפלגת נעם באשקלון. בחנוכת הסניף השתתף גם יו"ר המפלגה ח"כ אבי מעוז

מתכוננים לבחירות המוניציפליות? נפתח סניף נעם - אשקלון
סניף מפלגת נעם באשקלון צילום: באדיבות המצלם

באירוע חגיגי לכבוד חג הפסח ציינו פעילי נעם בעיר אשקלון את הקמת הסניף נעם אשקלון ופתחו את המרוץ לבחירות המוניציפליות למועצת העיר.

בפתיחת הסניף הדגיש ראש הסניף עוזיה באב"ד כי האנשים שהתכנסו כאן, וותיקים וצעירים, הם "בשר מבשרה של אשקלון שאוהבים את העיר אהבת נפש". לדבריו, "כל אחד מהנוכחים כאן כבר תרם בחייו תרומה משמעותית לחיזוק העיר שלנו וכולנו ביחד נהפוך להיות כוח פעיל וחיוני שימשיך את המסורת של אשקלון להיות עיר חמה, חברתית ובעיקר יהודית".

עוד הוסיף כי "אשקלון היא מגדלור של אהבת ישראל ואהבת מסורת ישראל ונעם אשקלון רק תעצים ותחזק את הדרך הזאת. למותר לציין כי נעם אשקלון תשתף פעולה עם כל אוהבי העיר ותפעל לאיחוד הכוחות למען המטרות החשובות שלשמם קמנו".

מנכ"ל עיריית אשקלון אברהם בן דוד אמר כי "יש ציבור גדול באשקלון שמחפש להצטרף לרעיונות של נעם, ואנחנו מתחילים מהלך שרבים יצטרפו אליו".

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז בא לברך את הפעילים, היישר מהפגנת הימין שהתקיימה בירושלים ואמר: "אנחנו בערב חג הפסח, זכינו הבוקר לבשורה טובה ואני מקווה שאכן ממשלת הרס הזהות היהודית הזאת תתפרק עוד לפני חג הפסח".

מעוז ברך על הקמת סניף נעם וקיווה כי "תהיה לכולנו סייעתא דשמיא גדולה ונצליח להכניס נציגות משמעותית למועצת העיר, למען אשקלון ולמען כל העם הנפלא שלנו".

בפתיחת הסניף השתתפו גם מנכ"ל עיריית אשקלון לשעבר מר אברהם בן דוד, מנכ"ל מפלגת נעם ופעילים נוספים.

 

מפלגת נעם אשקלון אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד