א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בבקעת הירדן

מארב מוצלח הוביל לתפיסתם "על חם" של גנבי רכב

2 חשודים נתפסו "על חם" בפעילות יזומה של השוטרים כנגד תופעת גניבות כלי רכב של מטיילים באזור הבקעה | החשוד הראשון נתפס בסמוך לרכב שנפרץ, בעוד החשוד השני ניסה להימלט בנסיעה והתהפך עם רכבו

מארב מוצלח הוביל לתפיסתם "על חם" של גנבי רכב
נסיון ההימלטות שכשל צילום: דוברות המשטרה

המאבק בגנבי הרכב: במהלך סוף השבוע התקבלו מספר תלונות ממטיילים אשר חנו את כלי הרכב שלהם בחניון נחל תלכיד שבבקעת הירדן וכשחזרו ראו כי כלי הרכב נגנבו.

בעקבות התלונות, נערכה המשטרה במקום עם כוחות מתוגברים של בלשים, כוחות יס"מ וכוח צבאי מחטמ"ר הבקעה במטרה לתפוס את חוליית הגנבים. 

אמש (רביעי), בשעות אחר הצהריים זוהו שני חשודים כאשר הם פורצים לרכב אשר חנה בחניון ומנסים לגנוב אותו בעזרת כבל גרירה. השוטרים חתרו למגע ובפעילות נחושה ומהירה של הבלשים ושוטרי היס"מ נעצרו שני החשודים אשר ניסו לברוח מהמקום. 

החשוד הראשון נתפס בסמוך לרכב שנפרץ, בעוד החשוד השני ניסה להימלט בנסיעה והתהפך עם רכבו כעבור מספר מטרים צמוד לחסימה של השוטרים ונעצר גם כן. שני החשודים תושבי ג'נין נעצרו לחקירה. 

ממשטרת ישראל נמסר כי היא תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב המנסות לפגוע בביטחונם ורכושם של התושבים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים.

 

 

גנבי רכב פשיעה מארב מתוכנן משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד