כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המשטרה עורכת סריקות

נגנב רכב של ישראלי שעצר בחנות ירקות ליד קלקיליה

ישראלי עצר את רכבו ליד חנות ירקות סמוכה לעיר קלקיליה, חשוד נכנס לרכבו, שככל הנראה היה ממונע, והחל בנסיעה לתוך קלקיליה. כוחות משטרה וצבא הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר החשודים

נגנב רכב של ישראלי שעצר בחנות ירקות ליד קלקיליה
לוחמי מג"ב בפעילות צילום: דוברות המשטרה

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות שוד רכב ישראלי בכניסה לקלקיליה. על פי הדיווח, המתלונן הגיע עם רכבו לחנות ירקות הממוקמת בכניסה לקלקיליה ובעת שירד מהרכב שככל הנראה היה מונע הגיע חשוד נכנס לרכבו והחל בנסיעה לתוך קלקיליה.

המתלונן ניסה לעצור את הרכב נתלה על דלת הרכב וכעבור מספר מטרים נפל, נחבל ונפצע באורח קל (עפ"י גורמי הרפואה) וטופל במקום. כוחות משטרה וצבא הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר החשודים.

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי לאור הסכנה הטמונה בכניסת ישראלים לשטחי A, ולמרות שלפני כל כניסה לשטח המוגדר כשטח A, קיימים שלטים המזהירים, כי כניסה לשטח מהווה עבירה ביטחונית מסוכנת. ישנם כאלו הנכנסים לשטחי הרשות, חלקם בתום לב וחלקם בידיעה ומסכנים את שלומם ושלום כוחותינו שנכנסים לחלצם.

חל איסור על ישראלים להיכנס לשטחי הרשות הפלסטינית.

כמו כן גם כניסה לשטח B מהווה סכנה. ישראלים רבים שנכנסים לשטחים אלו לערוך קניות, למסחר, תיקון רכבם, לסעוד במסעדות ובתי קפה ועוד, נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה, איומים ובדרך נס מחולצים מהמקום על ידי כוחות הביטחון בשלום. שימרו על ביטחונכם והימנעו מכניסה לשטחים אלה.

גניבת רכב קלקיליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד