כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פרישה ברקע סערת החמץ

מאפיית המצות התחייבה לסילמן: מצות חינם לכל החיים

ביתה של עידית סילמן שידע הפגנות ומחאות סוערות בשנה האחרונה, הופך מוקד עלייה לרגל הפעם מכיוון שונה. מתנות, מחוות ופרחים לאישה שעשתה את הצעד האמיץ | מאפיות מצות חרדית מפורסמת שיגרה לסילמן ערכת מצות בצירוף מכתב הערכה והוקרה, תוך התחייבות למשלוח שנתי

מאפיית המצות התחייבה לסילמן: מצות חינם לכל החיים
מצות. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הכנסת עידית סילמן שהודיעה אתמול (חמישי) על פרישה מהקואליציה בעקבות משבר החמץ ומכתבו של שר הבריאות ניצן הורוביץ, שהורה לאפשר הכנסת חמץ לבתי החולים במהלך ימי הפסח, להפתעה שחיכתה לח"כ סילמן בביתה גם היא לא ציפתה.

במהלך היום הגיעו שליחים ממאפיית המצות 'קוממיות' שבבעלות משפחת באש עם ערכת מצות לבית משפחת סילמן ברחובות, לקראת חג הפסח בשבוע הבא.

מנהלי מהאפייה צירפו מכתב לחברת הכנסת עם התחייבות למצות חינם לכל החיים בעקבות המעשה שלה, שיביא כנראה לפירוק הממשלה.

"העולם היהודי כולו מרכין ראש בפנייך ומעריך את הצעד העצום שעשית לקדש שם שמיים קבל עם ועדה. המעשה הנאצל שעשית בפרישתך מהקואליציה על רקע פריצת גדרי החמץ בפהרסיה רח"ל, יזכר לך לדורות בחקיקה של זהב בספר ההיסטוריה של מקדשי שם שמיים בעם היהודי", כתבו.

במאפיית המצות הוסיפו וכתבו לסילמן, "אין מילים בפינו כמו בפי כלל ישראל להודות לך על השמחה והחדווה שהענקת לכולנו בערב חג הפסח. כאות הוקרה סימלית אנו מעניקים לך את המצות המפורסמות והטעימות שלנו". 

עוד הפתיעו וכתבו "אנו מודיעים לך כי מעתה ועד עולם את זכאית מדי ערב חג בפסח לקבל חינם את ערכת המצות הנודעות שלנו. זו זכות עבורנו". כך מהנהלת מצות קוממיות.

מצות קוממיות עידית סילמן מצות מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד