ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
פיגוע קטלני בלב תל אביב

עדי ראיה ל'בחדרי': "שמעתי יריות, עדיין רועד"

משטרת ישראל עדיין פרוסה ברחובות תל אביב וסורקים בעזרת חיילי צה"ל את כל הבתים הסמוכים לאירוע | ישראל פרץ חובש איחוד הצלה מספר ליענקי פרבר מזירת האירוע: "הסברתי לאזרחים איך עושים החייאה, הם פעלו מדהים עד שהגיעו כוחות נוספים" | עד ראייה נוסף מספר ל'בחדרי חרדים': "אני חושב שראיתי את המחבל נמלטנו עם הרבה אנשים במשך 5 דקות"

עדי ראיה ל'בחדרי': "שמעתי יריות, עדיין רועד"
זירת הפיגוע בתל אביב צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
לפחות 15 בני אדם נפגעו בפיגוע ירי במרכז תל אביב. מותם של שניים מהם נקבע בבית החולים איכילוב שבעיר ומצבם של שישה מוגדר קשה. כוחות משטרה והצלה גדולים נמצאים במקום. כוחות רבים של משטרה מבצעים סריקות נרחבות, גם ברחובות סמוכים, אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע בלב אביב, למקום נכנסים כל העת כוחות סמויים וגלויים. במקביל לכך, כוחות גדולים מבצעים סריקות מבית לבית ובחצרות. מדי פעם מתקבלים דיווחים של אזרחים על חשודים שבדקים על ידי הכוחות.
"אמרתי לאזרחים לעשות החייאה"
 
ישראל פרץ, חובש איחוד הצלה מספר ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי קריאה, הייתי בקרבת מקום הגעתי מהר, והייתי מהראשונים פה, ראיתי שני אנשים פצועים בתוך המסעדה, עוד אחת פצועה בחוץ, אמרתי לאזרחים מה לעשות, איך לטפל, איך לעשות החייאה, אזרחים פעלו מדהים, צעקתי לעברם בתוקף, הנחתי אותם והם פעלו עם אומץ, השוטרים הגיעו תוך ממש שתי דקות, כוחות ההצלה מיד אחריהם".
עד ראיה "אני עדיין רועד"
 
אופק חפץ, מספר ל'בחדרי חרדים': "ישבתי במסעדה יחד עם עוד ארבה אנשים ברחוב גורדון, שמעתי יריות, אני חושב שראיתי את המחבל נמלטנו עם הרבה אנשים במשך 5 דקות, כל החנויות וכל המסעדות התרוקנו, המקום הזה שוקק חיים בטירוף בדרך כלל, אני עדיין רועד".
"הרחובות ריקים, כולם מפחדים"
יוסף שעובד בחנות גלידות ברחוב דיזנגוף 138, מספר ליענקי פרבר ב'בחדרי חרדים': "כששמעתי את היריות חשבתי לרגע שזה אולי שיפוצים באזור, אבל תוך שניות ראיתי אנשים רבים נמלטים לכיווני באותו רגע, אמרתי ללקוחות בתוך החנות לרדת למטה, יש לנו סוג של מרתף - מחסן סגרתי מהר את החנות, רצנו למטה, היינו בפנים בין 20 דקות לחצי שעה, ורק לאחר שראינו בחדשות שהמצב נרגע עלינו בחזרה למעלה, הרחובות כאן ריקים, רק שוטרים מסתובבים פה, אנחנו לא רגילים לראות בשעה כזאת ביום חמישי את המקום כפי שהוא נראה עכשיו".
פיגוע בתל אביב עדי ראיה מתנדב הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד