י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זירת הפיגוע בתל אביב

העיתונאית האשימה את בן גביר: "עושה פוליטיקה"

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע לזירת הפיגוע בתל אביב והאשים את הממשלה באירועים הקשים של השבועות האחרונים. "הממשלה הזאת ששבויה בידיים של התנועה האיסלמית ולא מסוגלת אפילו לעשות מבצע"

העיתונאית האשימה את בן גביר: "עושה פוליטיקה"
בן גביר בזירת הפיגוע בת"א צילום: צילום מסך

חבר הכנסת איתמר בן גביר (הצינות הדתית) הגיע לפני זמן קצר (חמישי) לזירת הפיגוע הקשה ברחוב דיזינגוף בתל אביב בו נרצחו שני צעירים. בשיחה עם כלי התקשורת האשים את הממשלה שמפקירה את דמם של האזרחים.

"הדמעות שלי נשפכות כמים על האחים שלי שמופקרים בגלל הממשלה הזאת ששבויה בידיים של התנועה האיסלמית ולא מסוגלת אפילו לעשות מבצע", פתח חבר הכנסת בן גביר את דבריו והאשים את הממשלה. "זה הזמן לעשות פוליטיקה?", האשימה עיתונאית את הח"כ בניצול הטרגדיה לצרכים פוליטיים. "אם לא עכשיו אז מתי?" השיב בן גביר.

"אני אשתוק? את תשתקי? המדינה תשתוק?", זעם יו"ר עצמה יהודית וזכה לעידוד מהקהל שהתאסף סביב. "הממשלה הזאת אשמה במה שקורה בשבועות האחרונים", האשים בן גביר ותהה מדוע הממשלה מאשרת לפלסטינים לעלות להר הבית בהמוניהם אך מצרה את צעדיהם של היהודים שמבקשים לעשות דבר דומה.

עוד אמר בן גביר: "למה לא נכנסים לרהט ואום אל-פחם? למה ראאד סלאח (מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית - ומסית ידוע) משוחרר ולא עצור מנהלית?"

איתמר בן גביר פיגוע בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד