י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התחזו לסוכנים

וושינגטון: שני גברים נעצרו לאחר שניסו להתקרב לשירות החשאי

שני גברים, אחד בעל שם איראני, נעצרו בוושינגטון לאחר שהתחזו לסוכנים פדרליים והעניקו מתנות יקרות לאנשי השירות החשאי. לא דווח האם הם אזרחים אמריקאים או תושבים בעלי אזרחות אחרת 

וושינגטון: שני גברים נעצרו לאחר שניסו להתקרב לשירות החשאי
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

שני חשודים נעצרו בוושינגטון לאחר שהתחזו לסוכנים אמריקאים, לא פורסמה אזרחותם של החשודים, האם הם אמריקאים או תושבים חוקיים עם דרכון אחר. אחד מהגברים זוהה כאריאן טהרזאדה, שם שנשמע איראני, שמו של האדם השני הוא, היידר עלי, יכול להיות ממוצא אחר במזרח התיכון או בדרום מערב אסיה. כך דיווח ערוץ הטלוויזיה Iran International.

סוכני הבולשת הפדרלית (FBI) הסתערו על בניין דירות שבו דווח כי לטאהרזאדה ישנן ​​כמה דירות, על פי החשד, החשודים הציעו מתנות לסוכני השירות החשאי שאיתם התיידדו, תוך שהם מתחזים לחוקרים סמויים של המחלקה לביטחון המולדת.

לפחות סוכן אחד של השירות החשאי שהיה אחראי על אבטחת הגברת הראשונה ג'יל ביידן היה יעד של החשודים, הם נתנו או הציעו מתנות יקרות לסוכנים פדרליים מסיבות לא מוסברות עדיין. עשרות סוכנים פדרליים נראו בבניין הדירות ובסביבתו ביום רביעי, חלקם נראו נוטלים עמם ראיות שנתפסו ככל הנראה באחת הדירות השייכות לטהרזאדה. החשודים התחזו לסוכנים פדרליים לכל דבר ועניין כולל נסיעה ברכב שטח, בעל מראה רשמי, וטהרזאדה הציע למטרותיו מתנות, כגון נשק וכלי רכב ודירות.

מטעם השירות החשאי נמסר לתקשורת בארה"ב: "כל הצוות המעורב בסיפור נמצא בחופשה מנהלית ומוגבל בגישה למתקני השירות החשאי, לציוד ולמערכות. השירות החשאי מקפיד על הרמות הגבוהות ביותר של סטנדרטים והתנהלות מקצועיים ויישאר בתיאום פעיל עם משרדי המשפטים", כך בהצהרה של הסוכנות החשאית.

וושינגטון FBI סוכנים איראניים סוכנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד