כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התמונה ששברה את הלב

אחים אוקראינים הניחו אוכל על קבר אימם שמתה ברעב

שני אחים אוקראינים תועדו מניחים מזון על קברה של אימם לאחר שהיא הורעבה למוות על ידי חיילים רוסים. רוסיה הואשמה בפשעי מלחמה בבוצ'ה - העיירה בה מתגוררים האחים - לאחר שעשרות אזרחים חפים מפשע נטבחו על ידי חיילי ולדימיר פוטין

אחים אוקראינים הניחו אוכל על קבר אימם שמתה ברעב
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: צבא אוקראינה

תמונות קורעות לב של שני אחים אוקראינים צעירים מניחים אוכל ומיץ על קברה של אימם לאחר שמתה ברעב, על רקע הפלישה הקטלנית של רוסיה לעיר בוצ'ה.

ולאד טניוק, בן 6, ואחיו וובה, בן ה-10, צולמו עומדים מעל קברה שנחפר בחיפזון בחצר ביתם בבוצ'ה, בפאתי קייב, מוקדם יותר השבוע. אימם, אירה, מתה מרעב ומלחץ מהזוועות המתמשכות של רוסיה.

רוסיה הואשמה בפשעי מלחמה בעיר המוות בוצ'ה - העיירה בה מתגוררים האחים - לאחר שעשרות אזרחים חפים מפשע נטבחו על ידי חייליו האכזריים של ולדימיר פוטין. הרשויות אספו גופות רבות, מהן עם פצעי ירי מטווח קצר או כוויות קשות - מרחובות בוצ'ה והניחו אותן בקברי אחים.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ביקר בעיירה ביום שני האחרון כדי "להראות לעולם" את קברי האחים, כשהוא נשבע שרוסיה תשלם על כך, ואמר כי "הרוסים התנהגו לאוקראינים גרוע יותר מבעלי חיים". לדבריו: "אנחנו רוצים שתראו לעולם מה קרה כאן, מה שהצבא הרוסי עשה. מה שהפדרציה הרוסית עשתה באוקראינה השלווה", אמר זלנסקי. '"צבא הרוסי, התייחס לאנשים גרוע יותר מלבעלי חיים. אלו הם פשעי מלחמה, וזה יוכר על ידי העולם כרצח עם".

מלחמת אוקראינה רוסיה אחים קבר אחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד