י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לזכרו של שר התורה

בת"ת נר שמואל סיימו משניות וחנכו בית מדרש

12 סיומי ש"ס משניות וחנוכת בית מדרש 'תורת חיים' לעילוי נשמת מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל בת"ת 'נר שמואל' שע"י החינוך העצמאי בחדרה | שוקי לרר מגיש תיעוד

בת"ת נר שמואל סיימו משניות וחנכו בית מדרש
סיום ש"ס משניות בת"ת נר שמואל צילום: שוקי לרר

ביום שני בשעות הצהריים התקיים בת"ת 'נר שמואל' בחדרה - מעמד סיום 12 פעמים ש"ס משניות, אשר נלמדו ע"י מאות תלמידי הת"ת ואבותיהם לעילוי נשמתו הטהורה של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל.

התלמידים אשר לבשו חג כיאה לכבודה של תורה, התכנסו באולם הת"ת - 'אולם בת שבע', ע"ש הרבנית אשת מרן זצוק"ל, בהשתתפותם של בניו וחתניו הגאונים של מרן זצוק"ל.

את המעמד פתח מנהל הת"ת הרב אליהו ברונר, אשר הדגיש בדבריו שכל התנהלות הת"ת היתה בהכוונתו ובעידודו של מרן צוק"ל ובכל עת אשר ביקרו התלמידים בביתו זכו לקירבה וליחס מיוחד.

במהלך המעמד המרגש נשאו דברים ע"י הרבנים החשובים אשר לא הצליחו להסתיר את התרגשותם והתפעלותם מכמות סיומי המשניות אשר קיבלו מאות התלמידים ואבותיהם על עצמם מתוך הכרת הטוב למרן זצוק"ל אשר נפשו היתה קשורה בנפשם של כל התלמידים ובני משפחותיהם במשך עשרות בשנים.

כמו כן שבחו את מנהל הת"ת הרב ברונר, נאמן ביתו של מרן זצוק"ל ואת צוות התלמוד תורה העושה ימים כלילות למען הצלחתם של התלמידים היקרים.

וכן שבחו את קרן ההסעות הדואגים יום יום להבאתם ולחזרתם של מאות התלמידים מכל רחבי חדרה והסביבה.

לאחר מעמד הסיומים, הוסב שמו של בית הכנסת ובית המדרש שע"י הת"ת לבית מדרש "תורת חיים" - לע"נ מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, וחולקו תעודות למאות התלמידים אשר קיבלו על עצמם לסיים מסכתות רבות.

לאחר מכן, יצאו מאות התלמידים המסיימים לכיתות בהם נערכה סעודת מצווה מפוארת וחגיגית לכבודה של תורה ולע"נ של מרן זצוק"ל.

בסיום היום, יצאו התלמידים לחופשת פסח מתוך התרוממות רוח והרגשה עילאית ומתוך אמונה ותקווה שזכותו של מרן זצוק"ל תגן עליהם ועל בני משפחותיהם ועל כל כלל ישראל הזקוק לרחמים מרובים.

צילומים: שוקי לרר

נר שמואל תלמוד תורה סיום משניות תורת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד