י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עדויות מהתופת

"יש פה מחבלים, אני מתחבאת מתחת לשולחן"

רנן שמעון מרמת גן נפצע קל עד בינוני מכדור שחדר ללחיו: "המחבל הופיע מולי והחל לירות. עלינו על חביות הבירה והרגשתי שאני נוטף דם" • עד ראייה נוסף: "חשבתי שנפל משהו ואז היו בומים וצרחות והבנו"

"יש פה מחבלים, אני מתחבאת מתחת לשולחן"
זירת הפיגוע בתל אביב צילום: ישי ירושלמי

בקריאה שהתקבלה בקו החירום של מד"א אתמול דקה לאחר תחילת הפיגוע. נשמעת צעירה זועקת לעזרה מהזירה: "יש פה מחבלים, אני מתחבאת מתחת לשולחן. אנשים צעקו וכולם ברחו". לאחר הפיגוע התברר כי שני צעירים, בני 27 ו-28, נרצחו בפיגוע הירי בבר "אילקה" ברחוב דיזנגוף.

רנן שמעון, שנפצע מכדור שנכנס ללחי מצד ימין ויצא מצד שמאל - ומוגדר כנס. מצבו קל עד בינוני בלבד. הוא סיפר ל'כאן חדשות': "הלכתי לשתות בירה עם חבר באילקה. ישבנו בחוץ ואחרי רבע שעה המחבל הופיע מולי והחל לירות. ירדתי לרצפה, חיפשנו מחסה. עלינו על החביות של הבירה ואני מרגיש שאני נוטף דם. היו כמה יריות וחיכנו עד שיחלוף זעם. החבר עצמו ברח לבניין מגורים שם התחבא".

ניצן, שישבה בבר ממול לזירת הפיגוע סיפרה ל'כאן חדשות': "שמענו קולות של ירי ואז ראינו אנשים מתחילים לקום, רצנו לבניין הקרוב ונכנסו לאחד הבתים - הבנתי די מהר מה קורה". יונתן, עד ראייה שנכח בזירת הירי שיחזר: "שמענו בומים, כסאות וכוסות. בהתחלה זה נשמע כאילו סתם נפל משהו, אני חשבתי שנפל משהו במדרגות - ואז היו בומים וצרחות והבנו".

‏עמית, עד ראייה נוסף אמר ל'כאן חדשות': "ישבתי בבר בחוץ. היה פיצוץ. כולם צעקו, אף אחד לא הבין מה זה, חשבו שזה נפץ. בפיצוץ השני כל הדלת התרסקה. כולם רצו פנימה, מצאנו מחסה, נשכבו על הרצפה ומצאו מסתור. לא ראיתי את המחבל, ישבתי עם הגב אליו. זה היה מבהיל. אתה לא יודע מה יהיה ביום שאחרי, איפה אפשר לשבת בשקט חיי ניצלו בנס, ממש ככה".

עדויות פיגוע בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד