י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
הפיגוע בתל אביב

"בעל ואב למופת": עלה ל-3 מניין הנרצחים

פחות מיממה לאחר הפיגוע הרצחני בתל אביב, בית החולים איכילוב הודיע כי חרף מאמצי הרופאים נקבע מותו של פצוע נוסף | משפחתו: "עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד"

"בעל ואב למופת": עלה ל-3 מניין הנרצחים
ברק לופן צילום: באדיבות המשפחה

בבית החולים איכילוב נקבע מותו של פצוע נוסף מפיגוע הירי אמש בתל אביב. בית החולים הודיע בצער על מותו של ברק לופן, בן 35, נשוי לדנה ואב לשלושה ילדים. גדל והתעצב בקיבוץ גינוסר וכיום תושב גבעת שמואל.

ברק נפצע אנושות בפיגוע הרצחני אמש וחרף מאמצי הרופאים, נקבע מותו ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

משפחתו של ברק מסרה: "ברק אהובינו, נכד של מייסדי קיבוץ גינוסר בעל ואב למופת. ספורטאי בכל רמח אבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד".

קדושי תל אביב: אלה הצעירים שנרצחו בליל שישי

מהמועצה האזורית עמק הירדן נמסר: "המועצה והעומד בראשה, ראש המועצה עידן גרינבאום מרכינים ראש בכאב גדול ומשתתפים בצערם הכבד של משפחת לופן ושל כל קיבוץ גינוסר כולו. ברק אשר נפצע אנושות בפיגוע הטרור בתל אביב והלך לעולמו לאחר מאבק קשה על חייו בשעות האחרונות, הותיר מאחוריו משפחה אוהבת ועמק שלם כואב. יהי זכרו היקר ברוך".

"ברק ז"ל (35) בן עמק הירדן, התגורר בשנים האחרונות בגבעת שמואל, נשוי+3. נכדם של מייסדי קיבוץ גינוסר, ספורטאי בכל רמ"ח איבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. משפחתו המורחבת הינה משפחה וותיקה בגינוסר, אהובה ומוערכת.
מאז היוודע הבשורה המועצה מלווה את המשפחה והקיבוץ ומעניקה להם את כל הסיוע הנדרש. ביום שובר לב שכזה אנו משתתפים בצערם של כלל משפחות הנרצחים ומייחלים להחלמת הפצועים".

פיגוע בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד