י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתכוננים לפסח

בחרנו עבורכם: שלישיית המשחקים המומלצת, שתעשה לכם את החג

קולקציית משחקים חדשה ומגוונת לכל המשפחה, מצעירים ועד מבוגרים, שתספק שעות של בילוי משפחתי וחברי. על הדרך זוהי גם הזדמנות טובה לרענן את אוסף המשחקים הביתי

בחרנו עבורכם: שלישיית המשחקים המומלצת, שתעשה לכם את החג
חינוך ילדים צילום: Nati Shohat/Flash90

"הקובייה משחקים", החברה הוותיקה לשיווק משחקי לוח וקופסא איכותיים במיוחד, מי שעומדת מאחורי המשחקים הידועים ביג דיל וקטאן, משיקה לחג הפסח הקרוב קולקציית משחקים מגוונת לכל המשפחה, מצעירים ועד מבוגרים, שתספק שעות של בילוי משפחתי וחברי. על הדרך זוהי גם הזדמנות טובה לרענן את אוסף המשחקים הביתי.

בין המשחקים החדשים ניתן למצוא את "האשליה", משחק קלפים חברתי, מקורי ומהנה, בו המשתתפים צריכים לסדר קלפים מקטן אל גדול, על פי כמות הצבע, שהם חושבים שמופיעה בהם, בהתאם לצבע שייבחר בתחילת כל סבב. הקלפים מכילים אשליות אופטיות, שמבלבלות את העין ומקשות על המשימה. מתאים ל- 2-5 שחקנים בגילאי 8 ומעלה, במחיר 84.90 ₪.

המלצה נוספת היא על "החוש השישי", משחק קלפים שיתופי, מפתיע ומשעשע, שמטרתו התקדמות משותפת לקראת ניצחון קולקטיבי – מבלי להחליף אף מילה במהלך המשחק! מחלקים למשתתפים מספר קלפים בהתאם לשלב בו נמצאים: קלף אחד בשלב 1, 2 קלפים בשלב 2 וכן הלאה. מבלי להחליף מילה, לסמן או לרמוז בכל דרך בלתי מילולית אחרת, כל שחקן מניח בתורו קלף בערמה המשותפת, במטרה להניח קלפים בסדר עולה בלבד. יש גם קלפי הצלה, כמו חיים נוספים, למקרה ולאחד השחקנים יש רק קלף במספר נמוך מזה שהונח על השולחן, וקלפי כוכבי נינג'ה, המאפשרים לשחקנים להיפטר מכל הקלפים הנמוכים, המצויים בידיהם, ולהתקדם במשחק, מבלי להיפסל. הוא מתאים ל 2-4 משתתפים בגילאי 8 ומעלה, ועולה 84.90 ₪.

המשחק השלישי שזכה להיכנס לרשימת המומלצים הוא משחק הקלפים המשפחתי והמהנה "אלוף החמין". כל שחקן מקבל מתכון סודי אחר לחמין וממהר לשוק כדי להשיג את המצרכים הנדרשים להשלמתו, כגון תפוחי אדמה, בשר, תבלינים וכדומה. כדי להשיג את המצרכים, מגישים הצעות מחיר בעזרת קלפי הכסף, אך כדי להשלים את הכנת התבשיל, תזדקקו לעזרתם של קלפי חברה כמו הרב, הסבתא, הנביא ועוד, המביאים איתם אופציות משעשעות ומפתיעות, המשנות את החוקים כולם. מתאים ל 2-5 שחקנים בגילאי 8 ומעלה, במחיר 84.90 ₪.

לפחות חסכתם השנה את ההתלבטות מה לקנות למתנת אפיקומן.

משחקים חג פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד