ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עודד את הטרור הימני הקיצוני

שנתיים מאסר לניאו-נאצי צעיר שתכנן רצח של חבריו

צעיר בריטי בן 19 שאיים לרצוח את חבריו בבית הספר, וקרא לפעול נגד יהודים, ירצה שנתיים מאסר במוסד לעבריינים צעירים. לאחר שנעצר על ידי יחידת משטרה מיוחדת לטרור, הוא אמר לשוטרים: "אני נאצי"

שנתיים מאסר לניאו-נאצי צעיר שתכנן רצח של חבריו
צלב קרס צילום: Pixabay

תומס ליץ', בריטי בן 19, שפרסם תיאוריות קונספירציות שלפיהן היהודים מתכננים את "ההחלפה הגדולה" של הגזע הלבן באמצעות הכחדה ו"איסלאמיזציה" של אירופה, ירצה מעצר של שנתיים במוסד לעבריינים צעירים. כך קבע בית המשפט במנצ'סטר.

הצעיר שסובל מאוטיזם הפך לדמות מבודדת, ופגיעה, ולעתים רחוקות עזב את ביתו, והוא העביר את ימיו בפעילות ימין קיצונית באינטרנט כך נאמר בבית המשפט. בבית המשפט התברר כי לאחר שנעצר על ידי יחידת משטרה מיוחדת לטרור, הוא אמר לשוטרים: "אני נאצי".

תומס ליץ'. צילום: משטרת בריטניה.

המשטרה גילתה שהוא פרסם ברשתות "קריאה לנשק עבור הגזע הלבן" המפאר רוצחי ימין קיצוני, כמו אנדרס ברייוויק, שרצח 69 צעירים בנורבגיה, וברנטון טרנט, שרצח 51 אנשים במסגדים בקרייסטצ'רץ', ניו זילנד. בשנת 2019. התובע ג'ו אלמן, אמר. שליץ' הגיע לתשומת לב המשטרה לראשונה כאשר סיפר כי הוא מתכנן ירי בבית ספרו, בינואר 2017.

ליץ', מהעיר פרסטון, הודה בשימוע קודם בשלוש עבירות של עידוד מעשי טרור, ושתי עבירות של שנאה דתית או גזענית, בין מרץ לנובמבר 2020. הצעיר ירצה עונש של שנתיים במוסד סגור לעבריינים צעירים, כך אמר השופט אלן קונרד שהדגיש בפני הנאשם כי: "העבירות שביצעת מטרידות מאוד". הוא פרסם כי השואה היא מתיחה, וכי יהודים שולטים בעולם, ועוד דימויים אנטישמיים עם תכנים אנטי-מוסלמיים.

ניאו נאצי ניסיון רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד