י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שיא במאוחדת: אלפי לקוחות חדשים מכל הריכוזים החרדיים

מאוחדת, הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי - רושמת שיא של לקוחות חדשים שהצטרפו לקופה • מפילוח הנתונים עולה שבכל אחת מהערים המרכזיות החרדיות - ירושלים, בית שמש, ביתר, בני ברק, מודיעין עילית, אשדוד, אלעד, צפת, כפר חב"ד וטבריה, הצטרפו מאות לקוחות חדשים

שיא במאוחדת: אלפי לקוחות חדשים מכל הריכוזים החרדיים
הנהלת מאוחדת צילום: יח"צ

שיא חדש במאוחדת: בשל היות הקופה הגדולה בקרב הציבור החרדי, בשבועיים האחרונים הצטרפו אלפי לקוחות חדשים מכל רחבי הארץ, בכל הערים החרדיות – ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר, מודיעין עילית, אשדוד, אלעד, צפת, כפר חב"ד וטבריה.

במאוחדת מדווחים על גל הצטרפות חסר תקדים בשבועיים האחרונים, כאשר אלפים מקרב הציבור החרדי הצטרפו לקופה הגדולה והמובילה בציבור החרדי.

מפילוח הנתונים עולה שבכל אחת מהערים החרדיות המרכזיות הצטרפו מאות לקוחות חדשים, אשר זו פעם ראשונה שבה הם בוחרים להיות חלק ממבוטחי מאוחדת, לאחר שהבינו שמאוחדת היא הקופה המתאימה ביותר לציבור החרדי, שמבינה את צורכי הציבור החרדי ומיישמת זאת בשטח בכל המובנים.

במאוחדת לא מוותרים על אף פרט, החל מההיבט המקצועי, בדגש על כל שירותי הרפואה, שירות מקצועי, זמינות תורים ורופאים ועד ההיבט החרדי שם דואגים לכל הצרכים כולל מוקדים מיוחדים בשבתות וחגים ושירות אישי מותאם, תוך התייעצות מתמדת עם גדולי הפוסקים ומורי ההוראה בכל עיר ועיר.

הציבור החרדי זוכה לקופת חולים המכירה באורח החיים של הציבור החרדי ופועלת בהתאם לכך, הן במתן השירותים הרפואיים באופן המותאם לכללי ההלכה, הן ברמת הצוותים הניהוליים וחלק מהרופאים והמומחים המגיעים מקרב הציבור החרדי, והן בעובדה שמאוחדת היא הקופה הראשונה שרבים מקרב הציבור החרדי נמנים עם עובדי הקופה ועם שדרת הניהול הבכירה בכל המחוזות.

לא בכדי, ביום הלווייתו של מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל, ביקש משרד הבריאות מהנהלת מחוז מרכז במאוחדת שמרפאות מאוחדת הן אלו שייתנו שירות אחוד, כלומר שירות למשתתפי ההלוויה חברי כל קופות החולים. פריסת המרפאות של מאוחדת בבני ברק וההתאמה המוחלטת של שירותי רפואה בהתאם לאורח החיים החרדי, לצד שירות מקצועי חסר פשרות, הן אחת מהסיבות לכך שמאוחדת מוכיחה שוב ושוב שהיא הקופה של הציבור החרדי. העובדה שמרבית גדולי ישראל וגדולי ראשי הישיבות בחרו להימנות עם לקוחות מאוחדת, מעידה על האמון הרב שרוחשים גדולי ישראל לפעילות של מאוחדת בכל ימות השנה.

עמוס מאור סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת מסכם את גל ההצטרפות האחרון: "אני מברך את אלפי המצטרפים החדשים למאוחדת מכל רחבי הארץ, אלפי הלקוחות הצטרפו אלינו משום שהם יודעים שמאוחדת היא הקופה של הציבור החרדי. הוכחנו לכל אורך הדרך שהמסרים שלנו הם לא רק סלוגנים בלבד, אלא מציאות יום יומית ויעידו על כך מאות אלפי הלקוחות מקרב הציבור החרדי. המבוטחים מקבלים מענה, מקבלים שירות ומקבלים טיפול בצורה המהירה והטובה ביותר, בדגש על התאמה מלאה ומושלמת לאורח החיים של הציבור החרדי. מאוחדת הוכיחה שהשירות אצלה הוא מעל הכל. נמשיך להשקיע בשירות הטוב ביותר לטובת כלל הציבור החרדי וכלל מבוטחי מאוחדת".

מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד