י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הוונדליזם בקבר יוסף

השרה ברביבאי על אבו מאזן: "אין לו ה'"

השר אורנה ברביבאי האשימה את יושב ראש הרשות הפלסטינית וטענה כי "אין לו ה'", זאת לאחר שפלסטינים הם השחיתו את קברו של יוסף הצדיק

השרה ברביבאי על אבו מאזן: "אין לו ה'"
חילול קבר יוסף צילום: באדיבות המצלם

התגובות במערכת הפוליטית על הונדליזם שנעשה הלילה בקבר יוסף הצדיק זרמו כבכל אירוע, חברי הקואליציה הזדעזעו, שרי הממשלה גינו ובאופוזיציה תקפו, אך אחת עלתה על כולם.

השר אורנה ברביבאי האשימה את יושב ראש הרשות הפלסטינית וטענה כי "אין לו ה'", זאת לאחר שפלסטינים הם אלו שהשחיתו את קברו של יוסף הצדיק.

"מצפה מאבו מאזן שדורש חופש פולחן דתי, לפעול בתקיפות נגד מי שפגע בקבר יוסף ולסייע מידית בשיקום האתר", כתבה ברביבאי, "מי שמחריב מקום קדוש, אין לו ה'".

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית להשחתת קבר יוסף במהלך הלילה, ושלח מסר תקיף במיוחד לתוקפים.

"במהלך הלילה השחיתו פלסטינים את קבר יוסף. עשרות פורעים פלסטינים במסע חורבן פשוט השחיתו מקום קדוש עבורנו, היהודים. שברו את המצבה שעל הקבר, הציתו חדרים במתחם", פתח בנט את דבריו, והעיד "ראיתי את התמונות והזדעזעתי".

עוד הוסיף ראש הממשלה והבהיר "אנחנו לא נשלים עם פגיעה כזאת, במקום קדוש לנו, ערב פסח, ונגיע לפורעים. אנחנו כמובן נדאג לבנות מחדש את מה שהם החריבו, כפי שאנחנו עושים תמיד".

בדבריו התייחס ראש הממשלה למתיחות הביטחונית בעיר ישראל, "מדינת ישראל תעשה כל מה שצריך כדי להתגבר על הטרור. מדינת ישראל תבוא חשבון עם כל מי שהיה לו קשר, ישיר או עקיף, לפיגועים".

אבו מאזן אורנה ברביבאי קבר יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד