י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקורונה עדיין כאן

משרד הבריאות: לבצע בדיקות אנטיגן לפני ליל הסדר

מטה ההסברה לקורונה ומשרד הבריאות קורא לציבור להיבדק בבדיקת אנטיגן ביתית לפני ליל הסדר ומפגשי החג על מנת להגן על אוכלוסיות הסיכון. מבצע חיסוני מנה 4 בבני 60+ הוביל לעלייה של מאות אחוזים במספרי המתחסנים היומיים

משרד הבריאות: לבצע בדיקות אנטיגן לפני ליל הסדר
בדיקת אנטיגן צילום: oam Revkin Fenton/Flash90

על אף הירידה במדדי התחלואה, הקורונה עדיין כאן, ובמשרד הבריאות קוראים לציבור לבצע בדיקות אנטיגן לפני ליל הסדר וארוחות החג המשפחתיות בכדי להגן על האוכלוסייה המבוגרת ואנשים שנמצאים בסיכון גבוה לתחלואה קשה.

בהודעה של מטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה של משרד הבריאות נכתב כי "חשוב להמשיך לשמור בני 60+, אשר היוו 94% מהנפטרים בגל האומיקרון, וכן על אוכלוסיות הנמצאות בסיכון מפני הנגיף. ביצוע בדיקת אנטיגן ביתית לפני ארוחת החג הינה פעולה פשוטה לביצוע, שרוב הציבור מתורגל בה ושביכולתה למנוע הדבקה ולהציל חיים".

בתוך כך, במשרד הבריאות אומרים כי מבצע "כל המציל" להשלמת מתן החיסונים והמנה הרביעית בקרב בני 60+, זוכה להיענות מצד אוכלוסיית היעד, ולפי הנתונים הגביר פי 6 את כמות המתחסנים היומית, כאשר בקופות החולים נרשמה עלייה של מאות אחוזים בהיענות.

עוד נכתב בהודעה: "מטה ההסברה לקורונה מזכיר כי החיסון הרביעי מעלה את ההגנה מפני תחלואה קשה ותמותה עקב הידבקות בנגיף עד פי 4, וקורא לציבור בני ה-60+ ולאוכלוסיות שבסיכון לנצל את הזמן שנותר עד ליל הסדר, להתחסן בהקדם ולהגיע לחג יותר מוגנים".

בדיקת אנטיגן קורונה ליל הסדר משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד