ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
זוועות בלתי נתפסות

חיילים רוסים הטמינו פצצות בצעצועים במטרה להרוג ילדים

כוחות רוסים מילאו צעצועי ילדים בחומרי נפץ במאמץ "ברברי" להרוג אזרחים, כך טען מנתח ילדים. "הם מכוונים נגד משפחות. אין ספק, הרוסים נחושים להרוג גם את האזרחים והילדים שלנו"

משחקים: אילוסטרציה
משחקים: אילוסטרציה צילום: לוי נאזרוב

המנתח אולכסנדר יאצינה, המטפל בפצועים בקייב, אומר כי חיילים רוסים מילאו צעצועי ילדים בחומר נפץ, הוא מאמין ש"הטקטיקה המחליאה" נעשתה כדי לשבור את ההתנגדות של האוכלוסייה האוקראינית.

הוא אמר ל'טיימס' הבריטי: "קודם כל היו לנו פציעות קטסטרופליות מהפצצות, אחר כך הירי, אחר כך המוקשים הפזורים לאורך הכבישים, אבל הגרוע מכל הם הצעצועים הממולאים בחומרי נפץ".

"הם מכוונים נגד משפחות. אין ספק, הרוסים נחושים להרוג גם את האזרחים והילדים שלנו" הוסיף. זהו הדיווח האחרון מתוך שורה של דיווחים על פשעי מלחמה שביצעו כוחותיו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, וכוללות האשמות על רצח, עינויים, וחקירות נוראיות של אזרחים. ד"ר יאצינה אמר שרוסיה רוצה "להפחיד אותנו עם הברבריות שלהם", ואמר שהסיפורים ששמע מקורבנות "ירדפו אותי לנצח".

בתוך כך הנציב העליון של האו"ם לפליטים עדכן את מספר הפליטים שנמלטו מאוקראינה מאז החלה המלחמה, לכ-4.5 מיליון. כ-2.6 מיליון מאלה נמלטו לפולין, ויותר מ-686,000 לרומניה,

מלחמת אוקראינה רוסיה צעצועים חומרי נפץ זוועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד