כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

חופשה זוגית בירושלים במלונות אטלס

לפניכם המלצות על אטרקציות, בילויים וחוויות משותפות לאוהבים בעיר הבירה בסביבת מלונות אטלס בירושלים. העיר הזאת תכבוש לכם את הלב!

חופשה זוגית בירושלים במלונות אטלס
בילויים בירושלים צילום: שרית גופן

ירושלים הקסומה מהווה יעד נפלא לחופשה זוגית חלומית. מוזמנים לפרוץ את השגרה, לאגור כוחות מחודשים בירושלים: להלך בין הסמטאות הציוריות, להשקיף מעבר לחומות, לסעוד במסעדות כשרות משובחות, להכיר מקרוב את השכונות המסקרנות, לספוג מאווירת הקודש ששורה ברחובותיה של עיר הבירה ולחוות ביחד את כל מה שיש לעיר היפהפה להציע לכם.

חופשה זוגית בירושלים לא שלמה בלי אירוח במלון בוטיק ייחודי ואיכותי, שיחבר אתכם להווי של העיר, לסביבתה המרתקת, לסיפורים שהיא מספרת, לתרבות המקומית.
רשת מלונות אטלס מציגים מלונות בוטיק בירושלים בעיצוב קונספטואלי שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ומחובר באופיו למקום בו הוא יושב ברחבי העיר. צפויה לכם חוויה זוגית בלתי נשכחת במלון ומחוצה לו.

לפניכם המלצות על אטרקציות, בילויים וחוויות משותפות לאוהבים בעיר הבירה בסביבת מלונות אטלס בירושלים. העיר הזאת תכבוש לכם את הלב!


מלונות אטלס • שרית גופן

להתאהב בשכונות ובנופים

ירושלים היא כמו פסיפס של שכונות מיוחדות וססגוניות וכל שכונה והייחוד שלה. תוכלו לסייר בין שכונותיה היפות של עיר הבירה ולגלות את הסודות הצפונים בין השבילים ואף להצטרף לאחד מהסיורים המאורגנים כדי ללמוד עוד על מה מסתתר מאחורי הקירות.
בין השכונות שכדאי לפקוד: עין כרם, המושבה הגרמנית, רחביה ואל תוותרו על שכונת נחלאות הגדושה בגלריות ואמנים ובתים ששמרו על צביון של פעם.
היא גם תוביל אתכם לשוק מחנה יהודה, הלב הפועם של העיר – תופתעו מהמעבר החד מהשלווה של השכונות הנוסטלגית להמולה העכשווית של השוק, אמני הרחוב והנגנים, הניחוחות והמטעמים כולל אלטרנטיבות כשרות.
המשיכו משם לכיכר ציון – אף היא אתר ירושלמי נוסטלגי עם בתי הקפה הקטנים והבוטיקים. אם תעדיפו לראות ירוק בעיניים, אל תוותרו על גן העצמאות ומרחבי הדשא המוריקים ואל תשכחו קפה להמשך הדרך.
עצרו בשדרות ממליא לשופינג יוקרתי או ללגום את הקפה המבוקש על רקע אדריכלות מופת ומבחר נקודות תצפית מסנוורות, כל זה בליווי בריזה ירושלמית שמבדרת את השיער ואוויר הרים צלול לנשימה ואל תשכחו להכין את המצלמה!  

להתרגש מהמנהרות וממופע החומות
העיר העתיקה היא מקום נפלא נוסף שתשמחו לחקור: על השווקים, האתרים שלה והעבר שמציץ מכל הכיוונים. מוזמנים לסיור במנהרות הכותל. אם טרם חוויתם, מדובר בהרפתקה נפלאה בחיקן של מחילות תת קרקעיות מתקופות שונות לאורך תוואי הכותל המערבי.
מומלץ גם לנווט לעבר מוזיאון מגדל דוד, המצודה המרשימה בצד המערבי של העיר העתיקה.
אם תישארו כאן עד רדת החשיכה, מצפה לכם חזיון אור קולי לילי מהפנט, שייקח אתכם למסע מרתק במנהרת הזמן. 
המופע המרגש משלב בין אפקטים של תאורה, סאונד עוצמתי ושידורי וידאו ומציג את האירועים המשמעותיים בתולדותיה של העיר בדרך בה הכל מתעורר לחיים על גבי חומות האבן.
חובבי המוזיאונים ישמחו לבלות בממלכת המוזיאונים הבלתי מעורערת של ישראל. ממוזיאון ישראל המציג יצירות אמנות מכל הזמנים דרך מוזיאון ארצות המקרא בגבעת רם ועד מוזיאון המוזיקה העברי והמוזיאון לאמנות יהודית בהיכל שלמה.
אם תרצו להמתיק את החופשה הירושלמית המשותפת שלכם, בקרו ביער הקקאו הכשר למהדרין. בוטיק שוקולד בו מייצרים שוקולד בעבודת יד ומעבר לכל המוצרים המתוקים מקיימים גם סדנאות כמו סדנת הפרלינים האהובה במיוחד על זוגות: תלמדו איך רוקחים שוקולד, תסיירו במפעל ותיצרו לעצמכם פרלינים במילויים מועדפים – מתיקות שתיקחו אתכם למלון.
במידה ומתחשק לכם לטייל באוויר הפתוח – הגן הבוטני הוא אתר נהדר להסתנוור מיופיים של הצמחים והפרחים המרחב המטופח שוכן בין שני הקמפוסים של העיר ובמרכזו אגם צלול.
עם רדת הערב, תוכלו להעצים את ההנאה באחת מהחוויות התרבותיות של ירושלים כמו מופע בתיאטרון או קונצרט מבית היוצר של התזמורת הסימפונית.
מהבחינה הקולינארית, ירושלים לא טומנת ידה בצלחה ומגישה מסעדות כשרות ייחודיות במוקדים התיירותיים ומבחר סעודות רומנטיות לאוהבים ולקינוח – המשיכו לסייר ברחובותיה וצפו באורות המנצנצים של העיר כשהיא זוהרת ומחייכת אליכם ממרחקים.

אירוח זוגי מפנק בעיר הבירה
אם ברצונכם להרגיש את ההוויה הירושלמית גם במלונות עצמם של אטלס. מלון הרמוני ברובע נחלת השבעה הוא מלון בוטיק מוקפד עד הפרט האחרון עם חדרים מסוגננים בניחוח של פעם עם מרפסת המשקיפה על המדרחוב – אי של שלווה בירושלים וממנו אפשר לסייר בשכונה, לבקר במוזיאון יהדות איטליה, לשבת באחד מבתי הקפה ולחזור להרמוניה של הרמוני.
מלון ארתור הוא מלון נוסף מבית היוצר של אטלס בליבה של הבירה בסגנון קולוניאלי מרהיב המחבר בעיצובו בין תרבויות ואופף את הנופשים באווירה שמהלכת קסם כמו העיר עצמה. מלון בצלאל הוא אלטרנטיבה למי שאוהב אמנות ומחפשת טאץ' ססגוני עם ספרייה עשירה, פינות ישיבה נוחות, גג מרווח עם גינה מטופחת המשקיף לכל הכיוונים. בדיוק המקומות שחיפשתם לחופשה זוגית שתותיר זיכרונות נפלאים.

מתכננים חופשה בירושלים? היכנסו להזמנת דילים לירושלים במלונות אטלס.

לצפייה בכל רשימת מלונות הבוטיק היכנסו לאתר הרשמי.

ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד