י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חבל על הזמן

13 שנה אחרי: הדבר הכי מעצבן בווטסאפ עומד להיפתר

משימת שליחת קבצים בווטסאפ זהה להמתנה באור אדום כאשר אין אינדיקציה כמה זמן תמשך ההמתנה מורטת העצבים | כעת יצאה ווטסאפ בגרסה חדשה שהושקה בשלב זה לרשומי הבטא ובו ניתן יהיה לראות לצד העיגול המסתובב, גם אחוז המידע שכבר ירד או עלה וציון של מספר דקות ושניות עד לסיום ההעלאה או ההורדה

13 שנה אחרי: הדבר הכי מעצבן בווטסאפ עומד להיפתר
שליחת קבצים בווטסאפ צילום: יוסי ריינר

חידוש נחוץ ומרענן: אתר WABetaInfo, מפרסם לראשונה כי בגרסאות הבטא שיצאו בימים האחרונים לאנדרואיד, אייפון ומחשבים, כלולה לראשונה תכונה חדשה שתקל באופן משמעותי על המשתמשים באפליקציה.

כיום שליחת קבצים בווטסאפ הינה משימה שאת פתרונה מקבלים רק בסיום השליחה, הכוונה לעיגול הירוק החג במעגלים סביב עצמו עד שמסתיים להסתובב ובכך מקבל המשתמש את האינדיקציה כי שליחת הקובץ הסתיימה.

משימת שליחת קבצים בווטסאפ זהה להמתנה באור אדום כאשר אין אינדיקציה כמה זמן תמשך ההמתנה מורטת העצבים, כעת משנה ווטסאפ את הכללים ולראשונה תציג האפליקציה את התקדמות ההעלאה או ההורדה גם בצורה הגרפית הבסיסית של העיגול שהולך ומצייר את עצמו אך הבשורה הגדולה שלצד העיגול חסר האינדיקציה תוצג גם אחוז המידע שכבר ירד או עלה וציון של מספר דקות ושניות עד לסיום ההעלאה או ההורדה.

כאמור, הגרסה החדשה הושקה בשלב זה רק לרשומים בתוכנית הבטא של האפליקציה, וכל הנראה תושק גם לכלל המשתמשים בעדכונים הבאים של ווטסאפ.

 

ווטסאפ גרסת בטא WhatsApp (וואטסאפ) העברת קבצים וואטסאפ העלאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד