י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשורה חשובה באנטוורפן

לאחר פטירת רבה של העיר: הקרן תחלק עשרות אלפי דולרים למשפחות נזקקות

קרן חדשה הוקמה לזכרו של הרב דוד משה ליברמן זצ"ל, מי שהיה רבה של העיר אנטוורפן בבלגיה. מי שעומד מאחורי היוזמה הוא הר"ר יוסף משה לבקוביץ מירושלים. הדואג למשפחות במצוקה ומשפחות ברוכות ילדים

לאחר פטירת רבה של העיר: הקרן תחלק עשרות אלפי דולרים למשפחות נזקקות
קרן עבור נזקקים. אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בימים אלו מלאו שלושים לפטירתו של הרב דוד משה ליברמן זצ"ל, רבה של אנטוורפן - בלגיה. באמצעות מקורבו, מר אלי טראו ומשפחתו, בעבר נשיא קהילת 'שומרי הדת' באנטוורפן, וכיום מכהן בתפקיד קונסול כבוד בקונסוליה הישראלית באנטוורפן, ובאמצעות "קרן טראו" בבלגיה הוקמה "קרן למ"ד" לזכרו של הרב זצ"ל.


מכתב של קרן למ"ד • באדיבות המצלם

"קרן למ"ד" בסיוע עמותת "אפיקים" תסייע בימי החגים ועיתות מצוקה למשפחות במצוקה כלכלית ובריאותית, למשפחות עם ילדים בסיכון המשוועות לעזרה ולסיוע בימים טרופים אלו כשמחירי המזון מאמירים בישראל, לאחר למעלה משנתיים של מגיפה אשר פגעה בשכבות החלשות משכבר ועתה הגיעו ממש לפת לחם. יזמה "קרן למ"ד" החדשה תכניות סיוע למשפחות המוכרות לרווחה, ומלווה ע"י אנשי מקצוע, לסייע בידם לקראת החגים הבאים, ובמיוחד חג הפסח הקרוב וליל הסדר והוצאתיו הגדולות.


הר"ר אלי טראו עם רבה של אנטוורפן זצ"ל • באדיבות המצלם

בימים האחרונים חולקו בדואר למשפחות כרטיסים מגנטיים לרכישה ברשתות השיווק הגדולות באופן מכובד, כך שהמקבלים את הכרטיסים יוכלו לקנות באופן מכובד מבלי לעמוד ברחוב לקבלת מוצרי מזון. כמו כן חולקו כרטיסים לסיוע בביגוד ובהנעלה לילדים שיגיעו לחג כבני מלכים. כל זה לזכרו של הרב משה דוד ליברמן זצ"ל. ובסיוע מר אלי טראו ומשפחתו הנכבדה. שפעלו הרבה למען הכלל והפרט.

אנשים נזקקים חרדים אנטוורפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד